Teit merkittävän ratkaisun koko työyhteisömme hyväksi. Olet palkankorotuksen arvoinen.
Olet luottamuksen arvoinen.
9
1003
Vastaukset
- jfgjfgj
Kuule haista sinä M pitkä vittu!!
- Tätäsinäolit
Aina.
Oli syytä tai ei. - Tätäsinäolit
Aina.
Oli syytä tai ei.
- Pimeänsyrjästä
Tiedän ja pyrin aina aktiivisen nöyrään mielenlaatuun. Maailmalla kun ei luottamusta riitä jokaiselle.
- Olisi.ajattelemista
"Luottamus"??? Mikä se on !! Ei ainakaan minun työnantajalta löydy minua kohtaan luottamusta?? kun kytätään "ties missä" tilanteessa!!!.
Eikö Suomessa työnantaja luota kehenkään työntekijään niin että pitää kytätä "jopa" työntekijän kotona oloaankin. "Asia on totta".
Tällaisesta toiminnastako työnantajaa vielä tuetaan palkka bonuksin!! ja työntekijältä leikataan palkkaa !!!
On yhteiskunta vääristynyt aika lailla.
Tällaisia päättäjiäkö me kansalaiset äänestämme huijaamaan meitä työntekijöitä.
Näinkö nöyrää työntekijää kohdellaan ja kunnioitetaan? viedään tuhkatkin pesästä. Kysyn vaan. - Looiz
Ei kait vaan taas nautittu "kansalaisluottamusta"?
Kiitos :)
- FoundEtLost
Mistä sä päättelet, että alotus ois just sulle sinne Takapajulaan?
Yleisestä Index-korostuksesta, vai? ;)
- Hyödytön
Meidänkin virmaan voi Suomi-yhteiskunta aina luottaa.
Tismalleen siihen saakka kun perävalot näkyy.
Rahaa perkele, tai tulee mulkkuuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041891
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e641877- 1441649
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031599
- 851577
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851347- 1191279
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 691111