itsellä 15/12 mitä välii jos osaa pitää naista hyvänä
yksi nainen oli vähän pettynyt.
tosin olin sille viidestoista Kari.
muista nimistä ei tietoo
naista kohtaan täytyy tuntea jotain muutakin,kuin pelkkä suoritus
ja myös toisinpäin...terv Kari
muna on se mitä on
10
225
Vastaukset
- Mittaat-väärin
Ei sulla ole noin iso. Olet häxy - homo.
- Olet-sekopää
Niinhän sinä teet.
- vasseenius
AP:n kikkeli on lähes millilleen se, mitä olen aina ajatellut keskikokoiseksi. Tuohon ehkä pari milliä paksuutta lisää, niin se on siinä. Tietysti kellään ei voi olla tästä absoluuttista faktaa, paitsi sen verran, että 10 cm ympäryksinen on todella ohut. Se on minun kahden sormeni yhteispaksuus, ja niillä sormilla lämmittelen pillut.
Hienoa vasenius. Toivottavasti lämmiteltävää riittää.
Mikähän siinä on, kun Asko luulee sinua minuksi, ja minua sinuksi? Onkohan Oulun paksu poika ottanut liikaa keskenkäynyttä?- Painu-homo-helvettiin
h-x kirjoitti:
Hienoa vasenius. Toivottavasti lämmiteltävää riittää.
Mikähän siinä on, kun Asko luulee sinua minuksi, ja minua sinuksi? Onkohan Oulun paksu poika ottanut liikaa keskenkäynyttä?Hintti yrittää taas hämätä ...
- vasseeniuus
Jaa-a. Täytyy myöntää, etten tiennyt Aken luulevan meitä toisiksemme. Joitakin sellaisia juttuja olen lukenut, missä hän väittää sinun kirjoittavan monilla nimimerkeillä. En ole ainakaan huomannut, että minun tyylisellä nimellä olisi tullut viestejä, joita en olisi itse kirjoittanut,
En ole muuten juonut tippaakaan alkoholia viiteen päivään, ja kiljua en ole maistanut sen jälkeen, kun täällä joskus aikoja sitten siitä puhuttiin. Vappu menee myös selvin päin, sukulaisen täyttäessä kunnioitettavat 80v. Oulun pojan juomatavoista en tiedä muuta kuin sen, että hänet olisi helppo juoda pöydän alle. Silloin olisi kyllä turvallisempaa siirtyä itse pois pöydän äärestä...- Olet-homo-häxä
"AKE"...nyt paljastit itsesi hintti!
- wazzenius
No, myönnetään. Olen oppinut tuon lempinimen häxyltä. Tekeekö se minusta HX:n?
Kyllä se tekee Askon kirjoissa :D
Nimittäin kaikki ovat hooäksiä, jotka eivät ole samaa mieltä siitä, että Askon oma kullikoko on myös maailman keskikoko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465427Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5631983Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens781125Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77983
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53951- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58758