Sain vasta ensimmäistä kertaa edellispäivänä yhdistettyä PS3:n nettiin, ja eilen testasin että online multiplayerit toimii. Olen sellanen "retro-parta", ettei alun alkaen pitänyt koskaan yhdistää konsolia nettiin, mutta toisin kävi :D Näin kohta 32 vuotiaana on hyvä alkaa testailemaan asioita, mitä nuoremmat ovat tehneet jo vuosikymmenen ajan.
Headsettiä en omista, ja mahdollisesti voi olla muutama olut alla, jos innostun taas ottamaan turpiini onlinessä...
Löytyyköhän ketään pelaajia peleihin Resident Evil Revelations ja/tai GRID Autosport?
Ressaa testasin Solo-pelimuodossa, ja pari kertaa menin ekan tason läpi. GRIDiä en ole pelannut varmaan vuoteen, joten pelti tulee varmaan kolisemaan...
Pelit joita testasin oli CoD 4, Duke Nukem Forever ja Borderlands.
Sen verran hetkistä touhua noi FPS-pelit, että ei meinaa perässä pysyä, joten olisi mukava päästä testaamaan vähän muitakin genrejä.
Jos peliseuraa kaipaa noihin kaikkiin listaamiini peleihin, niin kyllä sekin käy, vaikka en niissä pärjääkään. Olen enemmänkin "elämys-", kuin "kilpapelaaja".
Saa lähettää kaveripyyntöjä: Jabatuz
Löytyskö peliseuraa ps3 (pelit alla) ?
JabatuzPlay
1
221
Vastaukset
- pelaisinko_netissä
Mulla on PS4, koskaan en ole pelannut netissä. En pelannut koskaan netissä aiemmallakaan PS3 koneellani. En edes tiedä miten netissä voi pelata, tai maksaako nettipelaaminen?
Ei ole oikein intoa ollut nettipelaamiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018073- 1075667
- 2795013
- 494963
- 763737
- 562960
- 642677
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222518Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 442393