Sitä minä ihmettelen että miksi ruotsalainen ei pidä lupaustaan.
Sieltä mistä olen lähtöisin Suomessa, on kunnia-asia pitää se mitä on luvannut.
Täällä ei ole.
Tottakai on niitäkin jotka pitävät, mutta on yleisempää että suomalainen pitää paremmin lupauksensa kuin ruotsalainen.
Kertokaa!
Ruotsalaisten lupaukset
5
213
Vastaukset
- EEOJ
Eihän ruotsalainen mitään ole luvannut. Hän sanoo vain : " En muista tai sinä olet väärinkäsittänyt kaiken ".
- ruottalaiset
Ihteäni ärsytti mahdottomasti kun naapuri lupasi ja ei sitten pitänyt tietenkään lupaustaa.
Laitoin e-postin, missä kiittelin että "kiitti kun hoidit sen asian". - Joo näinhän sitä "sivistyneesti" sanotaan täällä että "oot täysin liero".
Jatkossa en sitten tervehdi.
En tosiaan halua tervehtiä niin lieroa. - PuoliSwenne
Niin tyypillistä ruotsalaisilta! Tähän törmää tämän tästä!
Minulle on kehittynyt harha, että olen rehellisempi ja aidompi ihminen kuin yksikään
ruotsalainen. Minua ei voida syyttää rasistiksi, koska en itse ole tätä harhaa itselleni luonnut!! - interobot
Ruotsalaiset puhuvat niin paljon,että eivät muista kuin murto-osan.
Suomalaiset puhuvat yleensä vain sitä mitä tarkoittavat, - sennoista
Se on jonkinlaista raukkamaisuutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903235
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 281732
- 211691
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi331355- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319