syyskuussa ilmestymässä turkulaisen voimailijan kertomus kuntosalien alakulttuurista, jossa ilmeisesti suoraa juttua dopingista ja muista päihdejutuista. vaikuttaa mielenkiintoiselta ja tilasin sen jo ennakkoon. facebookissa kirjoittaja laittanut jakoon pätkän kirjasta ja aika huimaa on touhu.
diileri- tie helvettiin tero suominen
alpertson
7
1041
Vastaukset
- MIKA1999
Kovempaa menoa kuin Tony Halmeen kirjoissa. Kai toikin kielletään jo ennen julkaisua.
- rigormortis
varsinkin jos on vähääkään jotain rasistista.
- sepehukka
Käsikirjoituksen lukeneena suosittelen. On hurjaa tykitystä ja huumoria. Myös päihteistä suoraa puhetta.
- kiinnostunutmies
onko joku lukenut teksiä?
- manttipuukari
Tuli luettua kirja. Aika helvetin hyvä. Rankkaa tekstiä, mutta nauraa sai. Kyllä kirjoittajan on ollut pakko elää samaa elämää, kun noin realistista kerrontaa. Aloin jo odottaa jatko-osaa.
- Aarnio
Onko joku lukenut jo Suomisen uuden Diilerin?
- Taavetti87
Hitto mitä paskaa. Tota nyt ei kirjaksi voi kutsua
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728