Entisiin Askon tiloihin tulee nyt uusi kirppis. Mahtavaa, uutta ajattelua ! Hienot , uudet pöydät, hyvä seurantajärjestelmä myyjille. Loistavaa myös, että myyjä voi suojata kohteensa edullisesti eli
hälyttimet todella kohtuuhintaisia , 5 senttiä kappale. Vertaa Radiokirppis kova hälytin 50 senttiä, Aarresaari 20 senttiä. Tällä kirppiksellä arvostetaan myös myyjää !!!!
Avajaiset lauantaina 29.8 .
Terkuin yxmyyjä
Ihana uusi kirppis tulossa
9
260
Vastaukset
- Kirppismyyjä_minäkin
No, sehän on oikein hyvä, että arvostavat myyjää. Enpä olisi uskonut Suurkirppiksen lisäksi jollakulla toisellakin riittävän älliä hankkia kelvollinen kassajärjestelmä. Kerrothan vielä lisää aiheesta myyjien seurantajärjestelmä.
Kiitos jo etukäteen!Mielelläni ! Voit seurata myyntiäsi reaaliaikaisesti netissä sekä tulostaa myös hintalappuja netin kautta. Toki voit myös täyttää niitä kynällä kuten ennekin. Mahtavaa !
- OSATAANKO
ONKS TÄÄ NYT SE SALON UUS OSAAMISKESKUS?
- taloustieteilijä
Tää on se Salon uusi Nokia, jolla kaupunkimme talous lähtee lopultakin nousuun.
- juureton48
Tosi kiva kauppapaikka !
- hygge_hyvinkää
Tyhmät salolaiset myyvät romua ja roskaa toisilleen ja vielä kehuvat paikkaa IHANAKSI. Älykääpiöitä, ei ihme että Elop kyllästyi tuollaiseen porukkaan ja pisti Nokian ovet säppiin.
- Eiikinäkirppis
Salossa on kirpputoreilla pelkkää paskaa!!!
Likaisia nuhjuisia vaatteita jopa käytettyjä alusvaatteita!
Aikoinaan oli vielä hyvää tavara
Nyt myydään paskaa kalliilla. - piumpaum
Eiks kaikki käytetyt vaatteet ole samanlaisia, hinkkaavat pehvassa ja kainaloissa ja varpaissa. Kamalinta on käytetyt kengät koska niitä ei voi pestä 60-90 asteessa ja jalkasienet leviää. Meikä osti nipun liian suuria alkkareita ja kaikki meni kippikselle myyntiin, käyttämättöminä. Itse ostin ihanat korsetit ja ukko on aivan hulluna nyt.
- funnyeye
Huh huh mitä porukkaa täällä !
Teille sopiikin nuo käytetyt alusvaatteet, MUTTA mistä kirpparilta niitä löydätte ?
Oon nääs etsinyt semmosia !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738