Ei sitten missään maassa, missä on ollut sisällisotia.
Valkoisia ei muistella hyvällä
8
103
Vastaukset
Eikä punaisia miusteta hyvällä edes rauhan ajalta. Lenin, OttoVille, Saarinen, Koivisto, Tavja jne.
Eiköhän ole jo aika punakapina historian virheenä haudata unhon yöhön eikä pitää suvuttain sukupolvia jatkunutta väärässäoloa enää katkeruuden aiheena.- oletko.aivan.vajaa
Onneksi mustat ei ole koskaan tappaneet toisiaan, eikä aasialaiset ,ei lähi-idän porukka jne...
Puhtaita pulmusia me niihin verrattuna olemme, ja punikkien teloitus oli täysin oikein sekä pakollista ja punikkien omaa syytä. - rewtrtyryet
Punaiset seivästivät ja kiduttivat maajusseja ja niiden lapsia, sekö oli oikein? Punaiset myös olivat maanpettureita, jollaiset tulee teloittaa edelleen.
- oletkohuumeissa
Mitä oikein hourit?
- kjnhgfdsa
Ilman kommunisteja ei mitään sotia olisikaan.
- Valkoinen.on.kaunein
Valkoiset pelastivat suomalaiset Siperian kuolemanleireiltä.
Ikuinen kiitos heille. Suonen tuhoa tieten ja tietämättään ajaneet punikit ansaitsevat vain syvän inhon ja vihan. - Juhla.konsertti
Aloittaja, mene noihin juhliin siellä on todennäköisesti ensimmäisessä rivissä, etupenkissa maireasti hymyilevä Liikanen (SDP), Tawja (SDP), Lipposka (SDP), Syyrs (RKP), Wallin (RKP), muutama kepu ja rehn sekä "eu-lahtarit".
Hyvällä muistaa punikki valkoiset, vai väitätkö vielä muuta. - Tossiaan
Ei muistella ei
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997823- 1075607
- 2754861
- 494823
- 753584
- 502838
- 622564
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222458Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292402- 412284