hei olen 14v tyttö ja valitettavasti hieman myöhässä näiitten kesätöiden kanssa. Onko minun enään edes järkevää yrittää etsiä?
myöhään liikkeellä KESÄTÖITÄ 14v?
4
180
Vastaukset
- GoodLuck44
Laitat hakemuksia vaan :)
koskaan ei voi tietää jos vaikka nappais. Häviät siinä vain aikaasi, et muuta.
Onnea metsästykseen! - LapsetLeikkii
Et ole myöhässä, koska ikäsi vuoksi et kuitenkaan saisi kesätöitä. Ainakaan mitään "oikeita" töitä.
Lapset, eli myös sinä, leikkivät kesäisin. Kun kasvat aikuiseksi, niin ehdit kyllä töitä tehdä. - mekkk
Ainoa huono puoli suomessa on että lain mukaan alle 15v on työnteko kielletty työlainsäädännöllä että se siitä.
- EiIhanNoin
Ei ihan noin:
"Kuluvan kalenterivuoden aikana 14 vuotta täyttävä nuori voi tehdä työtä vain huoltajan luvalla. "
"Alle 15-vuotiaan puolesta työsopimuksen allekirjoittaa huoltaja tai nuori itse huoltajan suostumuksesta.
Huoltajalla on oikeus purkaa nuoren työntekijän työsopimus, jos se on hänen mukaansa tarpeen nuoren kasvatuksen, kehityksen tai terveyden takia."
Mutta fakta on se, että 14-vuotiasta ei kukaan työnantaja hevillä palkkaa, koska rajoituksia työtehtävissä, mitä saa tehdä, on liikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395130Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5131689Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738