Oon ajatellut että ottaisin parhaan ystäväni nimen ranteen kohdalle tatuoiduksi. Ennestään löytyy tatuointeja, ensimmäiset otin 16-vuotiaana ja nekin aika isoja. Yhtäkään en kadu, päinvastoin. Ollaan oltu parhaita ystäviä vuodesta 2006. Tämä henkilö on tukenut jokaisessa vastoinkäymisessä ja ollaan jaettu parhaimmat ja vaikeimmat hetket yhdessä. Hän on mulle kuin sisko, kaikki kaikessa. Mielipiteitä siitä, kannattaako tatuointi ottaa. Perjantaina on walk-in yhdessä liikkeessä missä olen aikasemminkin ottanut tatuoinnin ja mietin tosissani, ottaisinko sillon kyseisen tatuoinnin. Ikää on 17-vuotta ja vanhempani rakastavat parasta ystävääni. Hän on meille perhettä ja tulee aina olemaan. Kuitenkin tietyt ihmiset sanovat ettei kannata tatuoinnin ottamista, koska "elämässä voi käydä mitä vaan" ja välimme voivat mennä.
Paras ystävä
Rakastanhäntä
3
222
Vastaukset
- Yläikänen
Ainahan sen voi peittää tai sitä muuttaa. Anna mennä jos siltä tuntuu.
- mustekuva
jos tatuoinnin ottamisesta tarvii kysellä keskustelupalstoilla toisten mielipidettä,niin parasta on kun jätät ottamatta.
- Eikannatavielä
Ei kyllä kannata ottaa, ainakaan nyt alaikäisenä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692663
- 632614
- 681772
- 241597
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106