Mitä mieltä olette lapinkoiran harjaukseen käytettävästä Furmnator:rista katkaiseeko turkkia.
Kiitos mielipititeistänne.
koiran turkin harjat
3
152
Vastaukset
- meniaikaasitten
Riippuu karvasta, erimerkkisissä pohjavillaharoissa voi olla hiukan eroa, eli jollain voi jäädä kiinni päällikarvaan, toisilla toimii. Haraa on käytettävä myös ns. oikein, käytetään kun on karvanlähtöaika että terään jää irtokarvaa eikä iske kiinni päällikarvaan, karva laitetaan jakaukselle ja harjataan karvojen tyvestä sitä irtoavaa villaa.
Itse olen kokeillut muutamaan eri rotuun ja muutamaan lappalaiseen; yhdellä lapinkoiralla jäi vähän kiinni päällikarvaan ja teki harjauksesta inhan tuntuisen koiralle. Eli kannattaisi ehkä kokeilla ennenkuin ostaa. - Peräkamarikysyy
Tappara voitti mestaruuden, ja täällä joku peräkamarin asukki jauhaa jostain harjasta. Ei hyvää päivää. Herää jo.
Moit!
Meillä pidetään furmiratoria parhaana välineenä lapinkoiran turkin hoitoon ja se on erittäin turkikas.
Itse en muita harjoja käytäkkään. Furmiratori kun ei jumiudu turkkiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692693
- 632634
- 681782
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 251106