Halutaan ostaa talo -ilmoitus

Ilmoittaja

Meillä on ollut vuoden aikana 9 kertaa "halutaan ostaa talo" -ilmoitus erään K-marketin ilmoitustaulla.

Ilmoituksessamme on 9 puhelinnumeroluiskaa, jotka ovat aina hävinneet noin kuukaudessa siitä, kun olen ilmoituksen laittanut kaupan taululle.

Vuoden aikana on tullut vain kolme puhelua, jossa on tarjottu taloa täältä n. 20.000 asukkaan alueelta, josta talomme haluasimme ostaa, mutta puhelinnumeroliuskoja on otettu irti noin 90 kpl.

Aika jännä juttu, jos 90 henkilöä harkitsee talonsa myymistä, mutta heistä vain 3 uskaltaa soittaa minulle.

No tuskinpa he kaikki 90 puhelinnumeron ottanutta taloaan ovat ajatelleet myydä, mutta ihmetyttää, miksi niitä numeroita pitää edes ilmoituksesta ottaa irti, jos ei ole tarkoitustakaan soittaa.

7

1626

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Höpöukko5

On sulla murheet. Oletko kokeillut etsiä kotia esim. Etuovesta tai välittäjien ilmoituksista. Todennäköisesti kyttäät sellaista, mitä ei ole olemassakaan tai et ole valmis maksamaan mitään.

• Ilmoittaja

En kirjoittanu tuota aloitustani ollenkaan murehtien, vaan lähinnä mielenkiinnosta. En käsitä, miksi ihmiset noin toimivat. En itse ottaisi ilmoituksen puhelinnumeroa, jollei minulla olisi tarkoitus ilmoittajalle soittaa.

Olisi vaan kiva tietää, miksi niin moni sen numeron ottaa. Mitä arvelet syyksi?

Tietenkin olen etsinyt taloa kaikista mahdollisista paikoista, Etuovesta, Tori.fi:stä ja muualtakin netistä ja lehdistä katsellut myös yksityisten ilmoituksia. Välillä on ollut ostoilmoitus netissäkin useammassa paikassa, myös Facebookissa.

Olet oikeilla jäljillä siinä, että etsin taloa, jollaista on harvoin tarjolla, eli 80-100 neliöistä taloa, joka olisi rakennettu 1990-2000 -luvulla - ei siis 70-80 -luvun valesokkelitaloa mielellään, mutta ei sekään täysin poisuljettu ole, jos tontilla on laskut, salaojat ja sadevesijärjestelmät kunnossa ja talon alapohja ok.

Olen valmis maksamaan talosta ihan kunnon hinnan, mutta en älytöntä tietenkään.. Älytön hinta on esim. 190.000 euroa 1974 rakennetusta valesokkelitalosta, jossa oli tehty pientä pintaremonttia sellaisella maulla, että menisi kaikki pinnat uusiksi. Kaikissa makkareissa tehosteseinä ihan hurjaa tapettia. Lattiat halpaa laminaattia, jonka alle on jätetty muovimatto. Olohuoneessa ja kylppärissä mustavalkoinen sisustus.

Talonomistajien ei kannata tehdä sitä pientä pintaremonttia. Huolehtikaa mieluummin siitä, että talonne tärkeät rankenteet ovat kunnossa.

Lähes jokainen ostaja haluaa rempata asuntonsa oman maun mukaiseksi.

• 1960-luku_soitti

Seuraavaksi laput myös S-marketin ilmoitustaululle niin johan tärppää.

• Ilmoittaja

S-market on liian kaukana, mutta Siwa on aina lähellä - sinne voisi viedä ilmoituksen vielä. :)

• Ilmoittaja

On vielä toinenkin ihmetyksen aihe eli ilmoituksen lukijoiden lukutaito.

Olen ilmoituksessani kertonut, että etsin kaksikerroksista taloa, mutta kaksi soittajaa noista kolmesta tarjosi 1.5 kerroksista taloa. :)

Olisin laittanut ilmoitukseen, mikäli puolitoistakerroksinen talo kävisi, mutta kun se viistokattoratkaisu yläkerrassa ei kiinnosta, kun asujalla on pituutta reilusti yli 180 cm.

• tiedot_tarkistava

Puhelinnumeron ottaneet ovat googlettaneet/selvittäneet kuka sinä olet.
      Tietojen pohjalta ovat todenneet, ettei kanssasi kannata asioida ja ovat heittäneet numerosi saman tien roskikseen.

• Kiinteistö

Jos ilmoittajalla on salainen numero?

Tuttua meille kans. Numerolipareet katos mut kukaan ei soittanu. Laitoin seuraavaan ilmoitukseen vain sähköpostiosoitteen. Tarjottiin ihan muuta mitä haluttiin ostaa.

Myyntiyritys on monilla kova mutta kai pitäis tajuta että jos joku haluaa ostaa talon niin turha siinä on rivaria tai paritaloa tarjota.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5367
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      553
      1922
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1120
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1028
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      963
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      941
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      880
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      834
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      823
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      748
    Aihe