Pissa tullut housuun

SallaD

Meidän 14v poika on nyt kaks viikkoo joka yö pissannut housuun. Asia kun on puheeksi otettu niin kaikki käy paitsi vaipat. Pelkään että on vain ainoo vaihtoehto. Mitä siis tehdä.

4

1799

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuivana

Kyllä minä olen sitä mieltä , että teidän kannattaa pojan kanssa käydä ensin lääkärissä . Sitten käynnin yhteydessä voitte lääkäriltä pyytää ensin vaippaa pojalle , jonka laitatte jalkaan siellä vastaanotolla . Ja sitten tämän toimenpide asian jälkeen poikanne saa ottaa vaipan pois jalasta vasta, kun olette kotona . Niin silloin saatte hyvin seurattua , että onko sitä virtsa karkailua myös päivisin. Ja sitten myös pyydätte lääkäriltä todistuksen vaippojen käytöstä . Ja tämän todistuksen kanssa menette kuntanne kotisairaanhoitajan puheille . Niin he tilavat sitten pojallesi Tena kaupasta tarvittavat määrät vaippoja . Ja tilatut vaipat tulevat sovittuna päivänä postin kautta kotiin tuotuna. Näin olen itse aikoinaan tehnyt.

• haloo14

Jos 14-vuotias poika hmmm... pissaa yöllä housuun niin täytyy pian soittaa lastensuojeluun ja psykiatrialle

• Anonyymi

on olemassa ongelma nimeltä inkontinenssi,joka voi esiintyä vain yöllä. Sen voi aiheuttaa stressi tai fyysinen vika. Asia pitää tutkia. Jopa aikuisilla esiintyy tätä ongelmaa. Mieti miten vastaat tai pidä turpasi kiinni.

• Anonyymi

On tää alotus sitten totta tai ei, mutta lääkärit ei kyllä hoida. Ensin kokeiltiin yhtä lääkettä ja sitten toista. Ja sen jälkeen vaan että laitetaas vaipat. Ja nuoremman kohdalla luovutti vielä helpommalla. Ei nyt ihan näillä sanoilla, mutta sävy oli tällänen, että eipähän tuu esikoiselle paha mieli kun kuopuksellakin on vaippa. Siis kait nyt lääkärin pitäs yks kusi ongelma onnistua ratkaseen. Noista vaipoista tulee ihan hirveesti roskaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2932
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2773
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1822
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1659
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1600
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      19
      1518
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1297
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1259
    Aihe