Lyhyesti. Olen pettynyt. Haluan kaikki mitä maksan huutokauppa kuluista jää Suomeen. Tämä putiikki kuuluu Helsingin Pantti Oy konserniin ja pienen tutkimisen jälkeen minulle selvisi että koko konserni kuuluu USA joku Dollar konserni. Eli tuotto menee loppuviimeksi USA.
Olen tarkka siitä että käytän vain suomessa omistuksessa olevia yrityksiä. Toivon, että kaikki muutkin haluavat kannattaa yrityksiä, jossa verot ja tulos tulevat ihan tänne isänmaahan.
Koskaan en enää käytä tätä firmaa. Ja ihan tiedoksi, jos viet panttiin jotain ja se menee huutokauppaan, kannatat tätä USA firmaa. IHMETTELEN ettei PANTTI voi kertoa tästä rehellisesti kotisivuillaan.
Pettynyt helsingin huutokauppa kamariin
Pettynyt25
1
166
Vastaukset
- Isänmaalle
Hyvä kun otat kantaa. Nykyään kun ei tiedä kuka omistaa mitäkin. Minä ostan kaiken minkä vaan voin suomalaisomistuksessa olevilta yrityksiltä ja toivon et kaikki tekis niin. Suomi nousuun!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881537
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101410- 851344
- 691230
- 1151119
- 751001
- 69941
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255930Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18885- 34856