Hotellissa on kaksi vaihtoehtoa huoneista, joissa on merinäköala. Kumpi kannattaa varata ja miksi?
Hotellin valokuvasta ei näy merinäköalahuoneita, joissa on terassi, joten missäpäin aluetta tällaiset huoneet sijaitsevat?
Hotellihuoneissa ei ole jääkaappia, mutta jääkaapin voi vuokrata. Minkähän hintaisia ovat ja onko kokemusta, saako jääkaapin varmasti vai pitäisikö katsella muita vaihtoehtoisia hotelleja.
African Village-hotellista
bakausta
1
217
Vastaukset
- gmb
Katso Tjäreborgin sivuilta kyseisen hotellin kohdalta "asuminen", sieltä löytyy valintaan vaikuttavaa tietoa. Vuonna 2015 helmikuussa jääkaappi maksoi 25 euroa per viikko, tuttavieni kokemus. Jääkaapin saantia ei voida etukäteen taata, voi vain laittaa hotellivaraukseen toivomuksen. Tässä kaikki mitä osaan sinulle kertoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997710- 1075557
- 2664758
- 494723
- 723466
- 502788
- 582477
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222428Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292382- 412254