Äiti sano että kesällä rintsikat?

Eli juteltiin äitin kanssa vähän siitä että tunnen olevani jäljessä rintojen suhteen. Äiti sitten sano että kyllähän sulla sitä rintaa löytyy ja kesällä pitää jo rintsikoita tai alustoppeja käyttää. Ite oon vähän vastaan sitä koska tunnen varmaan olevani feikki koska ei mulla niitä rintoja nyt hirveesti ole. En ees nytten käytä mitään minitoppeja. Kyllä multa joidenkin paitojen alta näkyy mutta ei paksujen. Se sano että kun kesä tulee niin ei sitten ohuiden paitojen alta näy kaikki. Mutta kannattaisko mun suostuu muka nyt jo rintsikoihin? Ps oon kutosella ja meen syksyllä 7.

5

452

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • R_ghan

Alustoppi ainakin ohuiden t-paitojen alla on minusta hyvä idea. Rintaliivit kannattaa hankkia vasta sitten, kun rinnat ovat kasvaneet sellaisiin mittoihin, että sopivat liivit löytyy. Itse olen aikuinen ja käytän molempia tarpeen mukaan.

• 1714

Samaa mieltä olen.

• hyvät-liivit-hyvä-mieli

Mun mielestä sun ei kannata miettii mitään alustoppii, vaan rintsikat heti. Rintaliivejä löytyy jo koosta AA 65 lähtien, ainakin Tokmannilla on aivan ihanat T-paitarintsikat tota kokoo. Ne on myös upeesti topattu juuri sieltä mistä pitääkin.
      Ostin 11 vuotiaalle tyttärelleni sellaiset ja hän on ollu tosi tyytyväinen niihin ja otti ne heti kouluunkin ja sano, että kaikki kaverit ihailee niitä, koska ne antaa jo vähän muotoja.
      Liivit on Finwear merkkiset ja makso 12,95€ ne on väriltään valkoiset ja tosi nätit tyttäreni päällä.
      Suosittelen! Tietenkin ostettiin niitä kahdet, että on toiset, kun toiset on pesussa. Tyttäreni lupasi pestä ne aina itse käsinpesuna.

• Kiitti vastauksista autto tosi paljon :). Jos jollakin muulla on vielä vastauksia niin tänne vaan:).

• hyvät-liivit-hyvä-mieli

Haluisin sulle vielä sanoo, että rintsikoita kannattaa aina sovittaa kaupassa, että saat sopivat ja oikeankokiset liivit. Lähde äidin kanssa sovittamaan niitä, sillä äidit tietävät rintaliiveistä paljon omasta vuosikymmenien kokemuksesta. Kuitenkin, vain sinä tunnet mitkä rintsikat sinun päälläsi tuntuvat parhailta. Ne rintsikat ovat odottaneet sinua, osta ne.
      Myös myyjän tietämystä kannattaa hyödyntää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1891
    2. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      64
      1877
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      144
      1649
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1641
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      103
      1599
    6. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      85
      1577
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      285
      1347
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1279
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1160
    10. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1111
    Aihe