Älkää ostako S-Mrketin Valencia appelsiineja

laatununtoon

Tämä oli jo kolmas kerta, kun erehdyin ostamaan 1,24 €/kg maksavia Valensia appelsiineja S-Marketista. Hinta edullinen, mutta laat nolla. Aivan kuivia mehuttomia ja maito syömänelvoton. Eikö S-ryhmällä ole mitään laadun alvontaa, kun se ostaa appelsiineja. Parhaita ovat olleet K-Marketeista saatavat hiukan alle 2€/kg Jaffat. Israelista tulee hyvää laatua.

27

1786

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sionistin_rikos

Jaffat ovat Palestiinalaisten verellä kasvatettuja. Niinku kosher.

Kalmalta löyhkäävät JAFFAT ovat rikos ihmiskuntaa vastaan.

• Anonyymi

Israel laittaa terroristit kuriin, ostan aina Israelilaisia appelsiineja. Nam

• Niksiksi

Kannattaisko ostaa aina ensin yksi koeappelsiini maistiaisiksi.

• JaffatKylläLaaduikkainta

Täytyy olla idiootti, uusavuton ja hieman muutenkin vajaa, jossei tunnista kuivunutta appelsiinia jo ostaessa. Mehukas appelsiini on kuin teinitisu, käteensopiva, hiemanpehmeä ja kimmoisa. Kieltämättä palestiinalaisorjat osaa työnsä.

• hävetkääedes

Jaa sitä on tullut puristeltua alaikäisiä.

• Anonyymi

Kuulehan teinitisu runkkari.et sovellu tänne.

• Anonyymi

Israelilaisista appelsiineista on mitattu ihmiselle vaarallista torjunta-ainetta. Itse en söisi.

• Anonyymi

Minä syön aina israelilaisia. Parasta laatua.

• Anonyymi

Juutalaisia tuotteita ei pidä ostaa, se on paskaa.

• Anonyymi

Ostan aina appelsiinit valmiina mehuna, ei valittamista kun aina on tasalaatuista ja hyvälle maistuvaa.

• Anonyymi

Roistovaltion appelsiineja ei osteta. Israelista ei tule muuta kun luoteja Palestiinialaisten päähän.

• Anonyymi

Hitler ei oikeastaan ollut väärässä.

• Anonyymi

Valencia appelsiinit ovat alaarvoiset, en ymmärrä miten huonoiksi kaikki hedelmät nykyisin ovat muuttuneet

• Anonyymi

Miksi ostat?

• Anonyymi

Tänä vuonna Valenciat ovat olleet hyvänmakuisia, vaikka tulevat Egyptistä kuten aikaisempinakin vuosina.

• Anonyymi

Minä syön itse metsästä ja pensaista poimittuja marjoja ja oman puutarhan hedelmiä. Miksi te ostatte ulkomailta tuotua sontaa?

• Anonyymi

Tykkään banaaneista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tykkään banaaneista.

Jaa, olet sitten venäläinen. Niitten mieliruoka on banaani, kun eivät ryssien maassa sitä ole saaneet.

• Anonyymi

Mitkä hedelmät puutarhassasi näin maaliskuun lopulla ovat parhaimmillaan? Joko mango on kukassa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitkä hedelmät puutarhassasi näin maaliskuun lopulla ovat parhaimmillaan? Joko mango on kukassa?

Hedelmistä on keitetty hilloa ja marjoista mehua. Jääkaappi ja pakastin pullistelevat itse poimittuja tuotteita eri muodoissa. Ota opiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa, olet sitten venäläinen. Niitten mieliruoka on banaani, kun eivät ryssien maassa sitä ole saaneet.

Kyllä olen venäläinen. Äänestin Putinia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hedelmistä on keitetty hilloa ja marjoista mehua. Jääkaappi ja pakastin pullistelevat itse poimittuja tuotteita eri muodoissa. Ota opiksi.

Eihän niissä mitään vitamiineja enää ole jos olet ne keittämällä tuhonnut? Mistä saat talvella vitamiineja?

• Anonyymi

Hyviä ja mehukkaita oli Valencia-appelsiinit S-marketissa 0,99 /kg 15.5.2025 Peräseinäjoki

• Anonyymi

Itse kävin 14.5.2025 peräseinäjoella hevi osastolla. 2 myyjää hupailivat toinen laittoi kehumistasi appelsiineistä alushousuihinsa ja pyllisteli kolleegalleen hekotellen katsos kuinka paskoin juuri! Sitten otti orangen pois kalsareistaan ja rennosti nakkasi sen takaisin myytäväksi. Herkku orangesi on siis voinut olla se kalsareissa vieraillut aplari.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse kävin 14.5.2025 peräseinäjoella hevi osastolla. 2 myyjää hupailivat toinen laittoi kehumistasi appelsiineistä alushousuihinsa ja pyllisteli kolleegalleen hekotellen katsos kuinka paskoin juuri! Sitten otti orangen pois kalsareistaan ja rennosti nakkasi sen takaisin myytäväksi. Herkku orangesi on siis voinut olla se kalsareissa vieraillut aplari.

Ei haittaa en syö kuorineen

• Anonyymi

Sanokaa Coop kun haluatte poop.

• Anonyymi

Osa coopeista on parempilaatuista kuin vastaavat suomalaiset tuotteet. Ulkomailla ihmiset on nirsoja eikä niille voi myydä mitä litkuja tahansa eikä mihin tahansa hintaan. Stubid finns!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      87
      1496
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1370
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      74
      1135
    4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      114
      1089
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      65
      1044
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      68
      921
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      66
      875
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      251
      867
    9. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      32
      787
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      12
      751
    Aihe