Tämä oli jo kolmas kerta, kun erehdyin ostamaan 1,24 €/kg maksavia Valensia appelsiineja S-Marketista. Hinta edullinen, mutta laat nolla. Aivan kuivia mehuttomia ja maito syömänelvoton. Eikö S-ryhmällä ole mitään laadun alvontaa, kun se ostaa appelsiineja. Parhaita ovat olleet K-Marketeista saatavat hiukan alle 2€/kg Jaffat. Israelista tulee hyvää laatua.
Älkää ostako S-Mrketin Valencia appelsiineja
27
1786
Vastaukset
- Sionistin_rikos
Jaffat ovat Palestiinalaisten verellä kasvatettuja. Niinku kosher.
Kalmalta löyhkäävät JAFFAT ovat rikos ihmiskuntaa vastaan.- Anonyymi
Israel laittaa terroristit kuriin, ostan aina Israelilaisia appelsiineja. Nam
- Niksiksi
Kannattaisko ostaa aina ensin yksi koeappelsiini maistiaisiksi.
- JaffatKylläLaaduikkainta
Täytyy olla idiootti, uusavuton ja hieman muutenkin vajaa, jossei tunnista kuivunutta appelsiinia jo ostaessa. Mehukas appelsiini on kuin teinitisu, käteensopiva, hiemanpehmeä ja kimmoisa. Kieltämättä palestiinalaisorjat osaa työnsä.
- hävetkääedes
Jaa sitä on tullut puristeltua alaikäisiä.
- Anonyymi
Kuulehan teinitisu runkkari.et sovellu tänne.
- Anonyymi
Israelilaisista appelsiineista on mitattu ihmiselle vaarallista torjunta-ainetta. Itse en söisi.
- Anonyymi
Minä syön aina israelilaisia. Parasta laatua.
- Anonyymi
Juutalaisia tuotteita ei pidä ostaa, se on paskaa.
- Anonyymi
Ostan aina appelsiinit valmiina mehuna, ei valittamista kun aina on tasalaatuista ja hyvälle maistuvaa.
- Anonyymi
Roistovaltion appelsiineja ei osteta. Israelista ei tule muuta kun luoteja Palestiinialaisten päähän.
- Anonyymi
Hitler ei oikeastaan ollut väärässä.
- Anonyymi
Valencia appelsiinit ovat alaarvoiset, en ymmärrä miten huonoiksi kaikki hedelmät nykyisin ovat muuttuneet
- Anonyymi
Miksi ostat?
- Anonyymi
Tänä vuonna Valenciat ovat olleet hyvänmakuisia, vaikka tulevat Egyptistä kuten aikaisempinakin vuosina.
- Anonyymi
Minä syön itse metsästä ja pensaista poimittuja marjoja ja oman puutarhan hedelmiä. Miksi te ostatte ulkomailta tuotua sontaa?
- Anonyymi
Tykkään banaaneista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkään banaaneista.
Jaa, olet sitten venäläinen. Niitten mieliruoka on banaani, kun eivät ryssien maassa sitä ole saaneet.
- Anonyymi
Mitkä hedelmät puutarhassasi näin maaliskuun lopulla ovat parhaimmillaan? Joko mango on kukassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitkä hedelmät puutarhassasi näin maaliskuun lopulla ovat parhaimmillaan? Joko mango on kukassa?
Hedelmistä on keitetty hilloa ja marjoista mehua. Jääkaappi ja pakastin pullistelevat itse poimittuja tuotteita eri muodoissa. Ota opiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa, olet sitten venäläinen. Niitten mieliruoka on banaani, kun eivät ryssien maassa sitä ole saaneet.
Kyllä olen venäläinen. Äänestin Putinia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hedelmistä on keitetty hilloa ja marjoista mehua. Jääkaappi ja pakastin pullistelevat itse poimittuja tuotteita eri muodoissa. Ota opiksi.
Eihän niissä mitään vitamiineja enää ole jos olet ne keittämällä tuhonnut? Mistä saat talvella vitamiineja?
- Anonyymi
Hyviä ja mehukkaita oli Valencia-appelsiinit S-marketissa 0,99 /kg 15.5.2025 Peräseinäjoki
- Anonyymi
Itse kävin 14.5.2025 peräseinäjoella hevi osastolla. 2 myyjää hupailivat toinen laittoi kehumistasi appelsiineistä alushousuihinsa ja pyllisteli kolleegalleen hekotellen katsos kuinka paskoin juuri! Sitten otti orangen pois kalsareistaan ja rennosti nakkasi sen takaisin myytäväksi. Herkku orangesi on siis voinut olla se kalsareissa vieraillut aplari.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse kävin 14.5.2025 peräseinäjoella hevi osastolla. 2 myyjää hupailivat toinen laittoi kehumistasi appelsiineistä alushousuihinsa ja pyllisteli kolleegalleen hekotellen katsos kuinka paskoin juuri! Sitten otti orangen pois kalsareistaan ja rennosti nakkasi sen takaisin myytäväksi. Herkku orangesi on siis voinut olla se kalsareissa vieraillut aplari.
Ei haittaa en syö kuorineen
- Anonyymi
Sanokaa Coop kun haluatte poop.
- Anonyymi
Osa coopeista on parempilaatuista kuin vastaavat suomalaiset tuotteet. Ulkomailla ihmiset on nirsoja eikä niille voi myydä mitä litkuja tahansa eikä mihin tahansa hintaan. Stubid finns!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 871496
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 741135
- 1141089
- 651044
- 68921
- 66875
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n251867- 32787
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12751