Mikä on tämän kevään - kesän tilanne miesten stringien kannalta?
Viime keväänä niistä oli paljonkin juttua, jolloin kokeilumielessä ostinkin emporio armanin versiot. Vastoin alkuperäisiä odotuksia tykästyinkin, sillä osoittautuivatkin yllättävän mukaviksi.
Olen myös kokeillut muitakin miehille suunnattuja versioita, mutta ovat olleet melko epämukavia.
Homoksi saa myös haukkua vapaasti, niitähän tulee jokatapauksessa.
Emporio armani tangat
3
377
Vastaukset
- Stringtime
Helsingin Sokoksella on Armanin miesten stringejä. Yhdet sellaiset omistan, mutta kuten yleensä Armanilla, ovat melko pienet etumuksesta. Suosittelen Ergowearin stringejä, jotka ovat ergonomisesti muotoiltuja ja mukavuudeltaan parhaita mielestäni. Olen käyttänyt miesten stringejä nyt seitsemän vuotta, ja puhtaasti mukavuus syistä. Tosin brief-mallisia pidän kaikkein useimmiten. Boksereita en kykene pitämään ollenkaan. Ovat hyvin ahdistavat ja epämukavat. Mielestäni stringit ovat alushousut miehille siinä missä muutkin mallit. Homottelijat ovat juntteja. Niistä ei kannata välittää.
- Stringipoju
Mistäs noita Ergoweareja saa? En ole oikein löytänty mitään mukavia stringejä miehille, niin käytän naisten saumattomia.
- Obviously
Lumingerie.fi myy parhaat. On kotimainen ja tosi rohkea valikoima.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742982
- 682857
- 681832
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171689- 241657
- 261622
- 201610
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91269