Helou....
Oon koht 15 v tyttö ja tavotteena ois painon laskeminen pro anailun tavoilla....oon nyt vähä aikaa täs vähennelly syömisii sillee et tavoitteen pitää kalorit alle 750kcl/pv (joo tiiän kuulostaa paljolt mut muuten vanhemmat ois heti kimpussa.....) MUTTA SIIS ASIAAN! Haluisin jonkun saman henkisen tsemppi kaverin joka motivois laihtuu :) Laittakkaa teijän snäppei toho alas ni tuun addaa ;)
Pro ana kaveri
5
422
Vastaukset
- helvettityttö
jos sul on kik nii tässä on mun: helvettionirti
en siis halua paljastaa sitä kuka oon ^^' - Mimmiarska
Oon 14v tyttö ja oon pitkää ettiny just täntyyppist keskusteluryhmää ja jos kikissä pystyy tehä (latasin sen siis vasta enkä oikee oo viel siit perillä) sellassee ryhmän mis si kaikki voitas tsemppaa toosii ja jakaa vinkkei ja vaik tehö jotai tavotteit yhes. Nii en ite oikee osaa ny sellast ryhmää tehä nii jos teit kiinnostais nii tehtäs ja sit lisäisitte mutkans
Mun kik o : mimmiarska
Ois tosi jees jos joku sellassee ryhmän tekis!- Someone__
Voisin itekki liittyä tollaseen ryhmään jos joku sellasen tekis. Oon siis 16v tyttö
- miksinuoret
Keksikää muita tavoitteita kuin elämänne tuhoaminen.
- Anonyymi
Joku kiinnostunu pro ana ryhmästä snäpin puolelle? Kertokaa snäppinne käyn äddää
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682640
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096