Kennel Edendanes

Pentukuumetta

Hei! Olen hankkimassa doggi pentua. Olisin ollut halukas kuulemaan tästä kennelistä,millainen kasvattaja on?
Onko pennut perheen parissa kasvaneet ja miten terveys ja pitkä ikäisyys tämän kennelin koirissa?
Entä yhteistyö pentujen omistajien kanssa?
Olen ymmärtänyt että nämä ovat näyttelyissä menestyneitä koiria. Myyjä hän ollenkaan lemmikkisi tai ystäväksi?

Asiallista keskustelua toivon,kiitos vastauksista.

18

1105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pentuakuumetta

Olen niin uusi koirapiireissä etten osaa tietoja etsiä. Nyt kun heti meni vastaukset riitaisiksi niin olisiko jotain faktaa näihin väitöksiin?

• Alauskokaikkea

Heippa

Olen odotellut sopivaa hetkeä tanskandoggiin ja mielessäni olen jo kasvattajaksi kyseisen valinnut. Kasvattajalla tuntuu olevan arvostus ansaittu muidenkin rotujen piirissä.
        Menestyskin tuo monesti vihamiehiä, sen huomaa täälläkin.
        Suosittelen kokemuksesta kysymäänkikemuksia facebookin roturyhmissä :)

• koiranana

Ole hyvä ja katso kennelliiton jalostusnetistä kasvattajan kasvattamat ja niihin käytetyt koirat. Löytyy terveystiedot minkälaisia on esim. jalostukseen käytetyt koirat. Ei tarvi huhupuheisiin uskoa.

• Juujahyvääpäivää

Vihjaako jeppulista ihan oikeasti kirkkainsilmin että ko kennel muka tutkii mutta ei sitten muka virallista kuvia? HAH! Ja tuonko muka joku uskoo? Tuli kyllä hyvät naurut tästä kusetusviestistä 😄

• helluvaa

Viisas kysyy kasvattajalta, tyhmä internetin keskustelupalstalta.

• Aiiiiiivan

Tämä!

• Kovakakkakivakakka

Tää on kyllä niin hienoa seurata,kun "huippukasvattajien" vai oisko ennemminkin huippusalaajien topikeista faktat aina häipyy :D
      On niiiin hassua että itse kuningattaren puolia ollaan aina pitämässä.
      Fakta on se,että tämän kennelin suvut pursuaa selkä,sairauksia.
      Fakta on se että tämän JA muiden keltaisten suvut Suomessa ovat hammaspuutoksen valtaamat.
      Ihan oikeesti,tuokaa nyt esille sitä kuraa,ennenkuin saumat alkaa vuotaa ja ripuli valuu lattialle kaikkien nähtäväksi!

• Hampaatonmätisäkki

Mites ne hammaspuutoksen näissä suvuissa?onko niin ettei kuningattaren suuhun katsota?

• Kerrokerro

Kertoisit kenestä puhut

• Älyälänäly

Täh? No toihan puhuu tän kennelin omistajasta,joka on tanskadoggi yhdistyksen puheenjohtaja.. Nii ja nainen,ni ei naiset oo kuningattarii...

• Älyjaväläyshei

Niin mainitkaa ne koiratkin dorka

• Yksihammas

Nyt syö jotakin omistajaa, ottaako pattiin. Taitaa omistajat tietää mitä hampaat on.

• Älyjaväläyshei

En minä tiedä ainakaan. Kerro! Vai puhutko paskaa sinäkin?

• Selkäsairaat

Eikös tämän rouvan koirat sitä spondyloosia ole täynnä? Yksi lopetettu nuorena jo kyseiseen vaivaan ihan tietoisesti...montakohan vähin äänin mullattu :(

• Hohhoijakkaa

:D hyvä yritys

• Ohhohtaas

Voittaja linkkaa vähän väliä. Paljon onnettomuuksia sille tapahtuu.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      95
      1660
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1531
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      136
      1422
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1420
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      76
      1326
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      118
      1195
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      265
      1075
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1001
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      965
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      947
    Aihe