Bi-naiset ja parisuhde

Polyamorinen

Onko täällä onnellisesti miehen kanssa seurustelevia bi-naisia, joilla on oma tyttöystävä tai yhteinen tyttöystävä miehensä kanssa? Oliko helppoa löytää ja kuinka te päädyitte siihen? Tosiaan, erityisesti toimivista suhteista haluaisin kuulla.

Samalla yleistä keskustelua polyamoriasta tällaisissa tapauksissa.

5

373

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nikel

Vaimolla on suhde pariin pitää siitä että pari ottaa hännet kerran kuussa naitavaksi pilluva ja pyllyä.Katselen käykö hän miten kimaiseksi heidän kanssaan.Hän tykkää käydä parilla aina
      kerran kuussa.Pillu pysyy liukaampana heillä on kullitus päällä lähes aina.

• Mieshenkilö_743

Mä olin joskus 90-luvulla yhden vanhemman pariskunnan yhteinen "poikaystävä" monta vuotta. Joutuivat sitten muuttamaan toiselle paikkakunnalle ja homma hiipui välimatkoihin. Käytännössä yhteistä kolmisin olemista oli aika vähän. Pääasiassa seksiä kahdestaan jomman kumman kanssa tai kolmisin. Se varsinainen suhdepuoli pidettiin aika salaisena. Heidänkään ystävät tuskin tiesivät yksityiskohtia. Trion naispuolinen "osakas" mielestäni ole se joka tilanteesta nautti eniten. Hänen miehensä ehkä vähiten. Pariskunta mitä ilmeisimmin kuitenkin purki viimeisetkin estonsa ja avasi salaisimmatkin fetissinsä suhteessa. Käsitin että nainen ei halunnut naisseksiä vaan piti kahdesta miehestä ja myös kahden miehen katselusta. Sanoisin että olisi otollinen alusta juoruille, pahoille puheille ja selkäänpuukotukselle jos bi-suhteiden kanssa tullaan avoimesti kaapista.

• Onnellinenpari

Seurustelen naisen kanssa joka on bi.hyvin toimii.ja olisi tilaus kivalle naiselle mukavan parin seuraksi.pistäkää sähköposti osoite niin otamme yhteyttä.

• Anonyymi

Olen onnellinen ja suhteessa siis naimisissa. Mutta haluaisin sinua

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2805
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2694
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1637
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      15
      1568
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1560
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1412
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1267
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1243
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1229
    Aihe