Toinen aviomies

Pyöreä

Edessäni oli unen aviomieheni, olimme nuoria molemmat, hyvin vahva psyykkisesti ja fyysisesti ja päivettynyt iho. Hän katsoi jotakuta ja kuunteli puhetta tarkkaavaisesti. Silitin hänen lyhyeksi ajettua niskaansa miettiväisesti ja huomasin hänen kaulassaan pienen puolisenttisen pyöreän arven. Kosketin sitä sormella ja sen reunat tuntuivat kovilta.
Mies ei muistuta ketään tuntemaani. Mihin tämän unen sijoittaisi? En itse tunne olevani vahva.

2

175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Unen aviomies voisi kuvata jotain haavekuvaa tai tukea, jota tarvitset nyt. Olet ehkä elämäntilanteessa, jossa katsot elämäsi kulkua taaksepäin, pinnan alla on kaipuu läheisyyteen, intohimoon, johonkin joka puuttuu.

Unen mies kuunteli jonkun puhetta tarkkaavaisesti, ehkä tämä unen mies kehottaa myös sinua kuuntelemaan omaa itseäsi; kenties sitä ns maskuliinista puoltasi, joka usein liitetään itsevarmuuteen, antamiseen, hallitsevuuteen, suhteisiin elämäsi miehiin.

Unen arpi voi kuvata surullisia muistoja, jotain joka on jättänyt jälkensä. Arpi voi olla myös vertaus syvällä asuvasta epävarmuudesta, joka lukitsee sinut paikoilleen ja estää etenemästä uuteen jaksoon elämässäsi.

• aloittajalta

Vastauksessasi on monta sopivaa ideaa, kiitos vaivannäöstä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      99
      7853
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5617
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      275
      4881
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4843
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      76
      3607
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      51
      2859
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      63
      2605
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2468
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2412
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2294
    Aihe