Aika mahdottomaksi menee tämä työttömien kusetus, mutta uskoisin että äänestäjä muistaa tämäkin kun seuraavat eduskuntavaalit tulee. Perussuomalaiset on pahin kusetus mitä muistan mies muistiin.
http://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/kuka-tyottomien-jokaviikkoisia-tyonhakuraportteja-lukisi-kysyy-sdpn-rinne-kuulostaa-ufo-jutulta/758930/
Työttömien kusetus
11
324
Vastaukset
- Työnantaja
Aivan oikein Työttömät LUUSERIT Eivät Kehtaa Mennä töihin Yhteiskunnan Mätämunat KARENSSIA PUKKAA Aivan oikein!
- juhapipilä
piä pummi turpas. satna ku niitä alkaa hakemuksia tulee postit täytee sinäkö seksikiö ne luet? mistä näitä järjettömyyksiä sikiää sen yhen lessun perseestäkö.
- Työnantaja
Johan käv kippeesti taes osua oekeeseen Jouvuitko KARENSIIN
- sinätyöstämitääntiedä
Hyvä "Työnantaja" Kokeile olla työtön pari vuotta, niin tiedät että ei se mitään herkkua ole. Ei se Ole aina työttömien vika se työttömyys. Moni ei vaan "kelpaa" Töihin.
- Kosto.elää
Nyt vain kaikki väsäänään työhakemuksia työttömyystoimiston virkailijaksi! Yhä uudestaan ja uudestaan!
- ostakopiokone
niin oliko se 12 hakemusta/kk muuten jää kokonaan työttömäksi"
- Terveydenjahyvinvoinnin
työttömille tulisi olla pakollinen influenssa rokotus, koska heidän on osallistuttava laumasuojaan....
- KeskustaVanhus
Oli mikä hallitus hyvänsä niin kusetus JATKUU,ja äänestäminen on turhaa. Ainoastaan sitte se kusetus loppuu kun kaikki jättäs äänestämättä,silloin uille puolueille tulis hätä.
- voiteitähölmöjä
Senhän näkee kun suuriosa työttömistä äänestää maajusseja tai poroporvareita tulos on taattu , mutta sama tuo minulle minulla on töitä. kepu, kokomus ja siniset ristilliset,sekä ruottalaiset milloin ne on teidänasiaa jotenkin ajanut? Tuohon voi lisätä siniset. persut ei kerinneet näyttää kykyjään.
- KetäTietää
Kertokaapa mikä puolue tai hallitus ei olisi KUSETTANU kansalaisia?????
- antirine
Aloittaja et nyt ole ajantasalla ei persut ole hallituksessa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743022
- 712901
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171709- 241667
- 261642
- 201620
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279