Eli tosiaan hamsterilla on vasemman puoleinen silmä ummessa eikä se pahemmin liiku syö normaalisti mutta muuten on ihan paikallaan. Mitä pitäisi tehdä tai mikä on kyseessä?
Hamsterilla on toinen silmä kiinni ja se ei liiku!
6
2805
Vastaukset
- Hänkuolee
Hän on kuolemaisillaan.
- Zedä
Kovasti kipeä selvästi. Silmä voisi viitata silmätulehdukseen. Oikea osoite on lääkäri --->
- Pepsuliiinii
Mun hamsterilla oli sama ongelma. Sitten kävi ilmi että sen silmä oli ryhminä ja se meni siitä kiinni. Onko hamsteri kuinka vanha? Nimittäin vanhoilla hamsterilla silmien rähmiminen on yleistä. Kannattaa pyyhkiä märällä vanupuikolla silmää varovasti. :)
- Zedä
Jatkuvan rähmimisen syy pitää myös varmistaa ja tarvittaessa antaa antibioottikuuri. Silmän pyyhkimiseen keitetty vesi tai mieluummin silmiin tarkoitettu suolaliuos.
- Valitettavasti
Meidän hamsterseilla muurautu solmättat kiinni rähmästä kun olivat vanhoja.Se on yleensä merkki siitä että hamsteri ei elä kauaa
- Anonyymi
Mun hamsterilla sama :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682640
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096