Tekee niin niin hyvän kirjan? Ei se huono ollut, mutta ei mitenkään erityisen hyväkään, ainakaan omasta mielestäni. Ensimmäinen osa oli mielenkiintoinen, toinen vähän toistoa ja ennalta-arvattava ja kolmasosa ei herättänyt lainkaan mielenkiintoani, enemmänkin tappoi koko kiinnostukseni tarinaan ja sen henkilöihin.
Haluaisin ymmärtää mikä tekee nälkäpeli-kirjoista uskomattoman hyviä. Miten ne erottuu joukosta? Mikä niissä vetää puoleensa? Miksi se on niin iso juttu? Ja miksi ihmeessä muiden kirjojen kannessa lukee kommentteja, kuten "yhtä hyvä kuin nälkäpeli" , "kammottavampi kuin nälkäpeli" , "tämä on seuraava nälkäpeli"? Tämä itse asiassa ärsyttää minua, koska en meinannut lainata yhtä todella hyvää nuortenkirjaa vain sen takia, että sitä verrattiin nälkäpeliin! ( joka jäi tietysti kakkoseksi)
Olen kyllästynyt tähän nälkäpeli-villitykseen. Onneksi se alkaa jo hiipua...
Vihaatkaa minua vapaasti.
Mikä nälkäpelistä
Battleroyale
1
106
Vastaukset
- Anonyymi
Mene psykiatrisiin sairaaloihin tai tutustu psykiatrien seurattaviin. Siellä on Suomen nälkäpelit menossa. Ei kuole, mutta vammautuu iäksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742932
- 642773
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171659- 241657
- 201600
- 191518
- 481297
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259