Viikko sitten aloin käyttämään siveydenpuu-kapseleita (400mg) kerran päivässä, kiertoni oli silloin juuri alussa, eli menkat loppuneet. Nyt kuitenkin on alkanut uudelleen kp 8-9 tulla verta, ja eilen miehen kanssa yhdynnässä ollessani joka paikka olikin veressä. Kärsin PMS:stä, ja aloin ottamaan siihen vaivaan tätä . Ohjeen mukaan joka päivä pitää ottaa, mutta pitäisikö nyt lopettaa kuitenkin, kun kerran kaikki menee ihan sekaisin. Kiertoni on aina ollut säännöllinen ja nyt tosiaan nähtävästi jo viikon päästä kaikki on sekaisin kun olen ottanut siveydenpuuta.
Osaisiko kukaan auttaa?! Voiko tätä valmistetta ottaa esim.vain PMS:n aikaan, tosin joka paikassa lukee että vaikuttaa hitaasti (jepjep..) ja pitää ottaa joka päivä
Siveydenpuu/munkinpippuri sekoitti kierron?
Ihmettelevä123
1
660
Vastaukset
- khkhgkhg
Voihan se olla, että luontaistuotteen ja vuodon välillä ei ole mitään yhteyttä, asiat vaan tapahtuivat samaan aikaan. Sekin mahdollisuus aina on, että tuotteessa on jotain muuta, kuin pakkauksen mukaan kuuluisi. Elintarvikkeissa (mihin moni luontaistuotekin luetaan) on paljon tuoteväärennöksiä. Itse teet päätöksesi. Toivottavasti ostit valmisteen luotettavalta myyjältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717