Viikko sitten aloin käyttämään siveydenpuu-kapseleita (400mg) kerran päivässä, kiertoni oli silloin juuri alussa, eli menkat loppuneet. Nyt kuitenkin on alkanut uudelleen kp 8-9 tulla verta, ja eilen miehen kanssa yhdynnässä ollessani joka paikka olikin veressä. Kärsin PMS:stä, ja aloin ottamaan siihen vaivaan tätä . Ohjeen mukaan joka päivä pitää ottaa, mutta pitäisikö nyt lopettaa kuitenkin, kun kerran kaikki menee ihan sekaisin. Kiertoni on aina ollut säännöllinen ja nyt tosiaan nähtävästi jo viikon päästä kaikki on sekaisin kun olen ottanut siveydenpuuta.
Osaisiko kukaan auttaa?! Voiko tätä valmistetta ottaa esim.vain PMS:n aikaan, tosin joka paikassa lukee että vaikuttaa hitaasti (jepjep..) ja pitää ottaa joka päivä
Siveydenpuu/munkinpippuri sekoitti kierron?
Ihmettelevä123
1
819
Vastaukset
- khkhgkhg
Voihan se olla, että luontaistuotteen ja vuodon välillä ei ole mitään yhteyttä, asiat vaan tapahtuivat samaan aikaan. Sekin mahdollisuus aina on, että tuotteessa on jotain muuta, kuin pakkauksen mukaan kuuluisi. Elintarvikkeissa (mihin moni luontaistuotekin luetaan) on paljon tuoteväärennöksiä. Itse teet päätöksesi. Toivottavasti ostit valmisteen luotettavalta myyjältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881607
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151501- 981410
- 1201333
- 711281
- 1161170
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2611027- 69991
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18955- 37937