Hei! Oon mkettinyt että onko mulla jonkonlainen syömishäiriö koska syön koulussa tosi vähän, jätän aamupalan aina väliin kun on mahdollista (eli melki joka aamu) olen lisännyt liikuntaa,en syö ilta palaa meilki ikinä, katon kalori määrät laatikoista/pusseista/purkeista,katsen itseäni peilistä ja puristelen reisiä ja vatsassa olevaa löydää ihoa/läskiä, tulen myös hurjan iloiseksi jos nään että kylkiluuni näkyvät, katselen anorektikko kuvia ja vertailen itseäni heihin,katon idioja millä ei jääsi kiinni vanhemmille ettei syö. Mitä mieltä olette? Onko mulla jotain pientä syömishäiriöö?
Onko mulla anoreksia?
3
256
Vastaukset
- apuaonolemassa
Kyllä. Pyydä apua kotoasi, koulun terveydenhoitajalta ja koulukuraattorilta.
Alipainoisuus haittaa kehittymistäsi, oppimistasi ja muistiasi. Se heikentää myös sosiaalisuuttasi, kun alat piilotella asioita ja valehdella esimerkiksi syömisestä.
Kylkiluiden näkyminen selvä merkki laihuudesta. - Babushka
Oman kokemukseni mukaan on siihen viittaavia oireita. Itse tein samoin anoreksia aikoinani.
Itse, kun minulla oli noita oireita hain omatoimisesti apua.
Neuvoni sinulle olisi, että juttelisit jollekin luotettavalle taholle asiasta.
Olet tärkeä ja ihana juuri sellaisena, kuin olet. Puhuminen tässä asiassa minulle oli vaikeaa, mutta se auttoi paranemaan. - nättiii
Mut ompa ne kylkiluut vaan niin nätit omalla tavallaan :3 Jos haluisit kikkiin seuraa nii onnistuis :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717