vanhaan työkaveriin ihastunut, miten pidemmälle

ihokaipaa

Oon vanhaan työkaveriin melko ihastunut. Ollaan reilussa ystävyysväleissä ja niissä merkeissä myös tavattu. Vapaita keski-ikäisiä. Perhe-elämät molemmilla takana. Nyt haluaisin enemmän. Haluisin päästä sänkyyn tuon ihanan ja puoleensavetävä miehen kanssa, vaikka olemme tunteneet työn kautta jo vuosia. Tiedän, että hän viihtyy seurassani. Mutta mistä voin tietää onko hän kiinnostunut enemmälti. En haluaisi nolata itseäni ja saada pakkeja. Tekis vain mieli seksiä ja läheisempää suhdetta. Tuo mies ois just sopiva. Osaako kukaan mies neuvoa mua?

3

357

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pilailetko avauksessasi?

Olette kokeneita parisuhdeihmisiä ja vietätte aikaa yhdessä vapaa-ajalla, eiköhän homman pitäisi olla selvä.

Pikkutuhmaa juttua kehiin niin näet heti oletteko menossa sänkyyn.

• tuttuahuttua

Hei, jos hän on kerran mies, niin varmasti on kiinnostunut, jos vapaa-ehtoisesti kanssasi viettää aikaa. Hän voi miettiä tilanteestanne samalla lailla eikä uskalla tehdä selkeää avausta sinun menettämisesi pelossa. Johdata seuraavalla kerralla, kun tapaatte, keskustelu itse asiaan ja kerro tunteistasi tai kysy häneltä, mikä hänen mielestään tilanteenne on. Sen jälkeen on helpompaa alkaa purlaa "vyyhtiä". Hän on takuulla juonessa mukana, trust me! Tule kertomaan sitten, miten kävi.

• kysymyksentehnyt

Jes, hyvin kävi:) Kiitos!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1517
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1380
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      75
      1146
    4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1109
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      66
      1068
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      75
      971
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      68
      895
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      255
      890
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      12
      831
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      33
      813
    Aihe