Älä Hae Apua päihdeklinikalta On tilanne mikä hyvä

ExElämäPainaa

Hei

Olen tarpeeksi vanha, en kakara, keski-iässä ja tullut joskus pelleiltyä liikaa päihteiden kanssa.
Tuossa melkein tasan kaksi vuota sitten päätin, että nyt tämä rumba riittää, ja haluan raitistua. Kaikki meni ok. Lääkeiden vähennys (vieroitus Diapam), ja enkä ole lipsunut seuloista kuin Kerran ja hyvällä syyllä. Haastulehdus pääsiäsenä, ei päivystystä joten söin pe - ti 9 Panacodia. Milään muulla tavoin ei ongelmaa.
Nyt pahimmaksi ongelmksi on muodostunut kannabis. En käytä enää mitään päihdettä päivisin, vain savuke iltaisin. Siitä hyvästä peruttiin ajomortti ja nyt lapset. Se viisas, joka heti kommentoi, että mitäs poltat saat tästä vastauksen - minulle kyllä TYRKYTETTIIN ei vain tarjottu lähes Hullujen lääkkeitä kuten Seroquelia ja Levozinia. Vittu ja näillä stanan Myrkyillä sais ajaa autoo leuka lattiassa, eikä mistään mitään tajua. Mikään ei tunnu miltään, paitsi pää on ketun sekaisin. Ja koska hmmmm tunnen muita samaa laitapuolta kulkeneita, ja tämä ei ole vasikointia, en Koskaan kerro/kertonut KENEKÄÄN nimeä, mutta kuinka moni tuntemani huuhteleee "lailliset" huumeensa viinan kanssa kurkusta alas joka päivä. Varkaus kerää myös aitoja heponarkkeja, koska täältä metadonin saaminen on kuulemma enemmän kuin helppoa. Siis hihaan saa runnoa kamaa, ja vetää samasssa hullujen pillerit -pitää ajomorttinsa ja saa nähdä lapsiaan. Jos poltat jointin unta varten se on kuoleman synti. Ei tää mee oikein ei mee , ei vaan Mene. Parempi heponarkit kaduilla kuin yks öisin unta vaten poltettu savuke. Ei jumalauta tätä menoa ! Kukaan jolla Ajokorttija tai lapsia Älkää hakeko ongelmiinne apua päihdeklikalta. Se Vain ja Ainoastaan pahentaa asiaa. Katulääkkeilläkin voit paremmin.

37

854

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • enkehtois

Ootko se lapsen huumaaja??? Onneks se laps hyvässä kodissa.

• hoitosetä

Noin paljon ja pitkään kun on kamoja käyttänyt miten ylipäätään on edes mahdollista että on saanut lapsiaan tavata saatikka hoitaa. Kenen vastuu jos olisit esim saanut jonknlaisen "tilan". Hui kamala. Hoida itsesi kuntoon ja kanna vastuusi.

• ExElämäPainaa

änne pitäs mitään ikinä kirjoittaa. Mikä vitun lasten huumaaja ?? Nyt en oo kartalla, en seuraa Ikinä näitä palstoja just tuon takia kun joku saatanaan pässinpää Ei edes lue mitä kirjoitan. En koskaan ikinä Milloinkaan ole antanut lapsilleni yhtään mitään päihdettä. En ikinä, joten pidä suusi kiinni. En seuraa näitä postauksia En. Enkä ole päihtynyt lasten aikaan. Saatana juoda saa kuka hyvänsä ja se on niin coolia niin coolia. Koittkaaa joskus sitä mitä minä. Juokaa 4kk. Kun juhla muuttuu arjeksi ei arki ole enää juhlaa. Hain rehellisesti apuan oman pääni kanssa. Enkä tahtonut Yhtään Mitään lääkettä lisää, vaan Kaikkea vähemmän. Mielialapaskaanne en Syö, syökää ja turvotkaa jos teitä huvittaanolla tunnoton ja tuijottaa Puurtilan sillalta als. Ihan itse taistelin itseni ulos juomisesta, sekä SILLOIN LAILLISISTA KÄÄKKEISTÄNI JOITANOLI KYLLÄ AIKOINAAN PALJON. HALUSIN SIIS EROON EN LISÄÄ, EN HUUMATA KETÄÄN. HUUMATKAA ITSENNE VITTU OLUELLA TAI VODKALLA, MINÄ EN TAHDO ENÄÄ.

• Ränsy

Älä noitten pöllöjen kirjoituksista välitä. Tänne moni kirjoittaa ilkeillessään,ajattelematta sen pitemmälle.
        Voimia Sulle.

• väärinkohdeltu

Samoin minulta! Aloittaja on ihan oikeassa ja voin todeta samoin että jos ja kun tarviin apua EN koskaan enää hae sitä päihdeklinikalta! Suoraan sanottuna ihan persiistä! Itse pääsin raittiiksi omin avuin ja olen kuullut aloittajan kaltaista kohtelua ja lisäisin vielä että siellä merkkaa aika paljon pärstäkerroin.

• ExElämäPainaa

Sinne on turha mennä piste. Mielialaläkkeet on pop ja niitä kannustetaan käyttämään. Pärstäkerroin Merkkaa aina, kuka nuolee kenen ahteria, minä en kenenkää. Mielialaläkkeet muttaa sinun personalisuuesi. Mutta "laillisissakamoissa" saa ollailman huolen häivää. Valtio vatut välittää, varsinkin jos olet syrjäytynyt. Jaminä kun kaiken lisäksi käyntöissä. En Ole sosiaalihuolon elätti, jolla on liikaa aikaa vattvoa netissä.

• enjättäistähän

Lastensuojelu vois jäljittää aloittajan. On meinaan huolestuttavaa tekstiä. Jos hällä oikeesti lapsi tai lapsia???

• luulotautinenko

Enjättäistähän!!! Olet tainut jättää...lääkkeesi ottamatta!

• Anonyymi

Aloittaja kirjoittaa josta kusta ,joka teki teon ja jäi kiinni. Oli uutisissa. Se siitä.

• ExElämäPainaa

Kiitos kannustuksesta ihmiset. Joku osaaasialliseti. Kiitosjakumarrusilman ironiaa tai sarkasmia.

Ja tää yks vitun apina, huolestuttavaa tekstiä ? Kukaan ei vittu huolestu kun vaikka Rammari ja Lännnentie on viikot ja viikonloput Täynnä yh äitejä "vähän vapaalla" pämppäämässä ja etsimässä uutta seuraa yö yön jälkeen. Ei sehän on normaalia käytöstä??
      Minulla On Laillinen Diapam resepti. Joten haista rumaa persettäs. Se On Anettu päihdeklinikalta. Ja kyllä pärstäkerroin merkkaa. Olen olut enemmän kuin asiallinen, enkä ole edes sortunut kuten niin Moni muu. Jäljittäköön paskahuora vai kuka se nimimerkki oli minut miten haluat. Kirjoitin tänne juuri siksi, että minulta ON JO VIETY AJOKORTTI, SEKÄ ON ILMOITETTU LASTENSUOJELUUN.
      Minä olen vähentänyt päihtymistä about 90% alkutilanteesta. En enää tahdo juoda, istua baareissa, tai olla päihtynyt Mistään päivisin. Noita mielialalääkkeitä popsitaan kuin karkkeja ympäri kaupunkia ja se on ok ???? Vaihtavat myrkyn toiseen myrkkyyn vaan saatana. Ai niistä ei saa vieroitusoireita ja pahaa oloa ?? Kyllä muuten saa !!!
      Ensin bentsot oli The lääke 90-lvulla. Nyt ne demonisoitiin. Jaetaan jos yskäiset mielialalääkkeitä. Niiden pitkäaikaiskäytöstä aivoihin ei mitään tietoa. Lisäksi ne muuttaa persoonallisuutta ja häiritsee Useimpien seksielämää.
      Ja tämä "hullujen lääkkeiden hypetys". ???? Seroguelia, Lyricaa ja muita. Ei kiesus, älkää puhuko ennen kuin tiedätte. Joskus nuorempana 50mg Sequelia ekaa kertaa ja piiiitkin seiniä. Tiedän ihmisiä joiden päivittäinen hoitoannos on 900mg. Laskekaa siitä onko kyseisellä ihmisellä pää enemmän sekaisin kun "laki sallii". Mutta sen Laki kyllä sallii. Ja niissä vatun kamoissa saa ajaa autoa. En tajua En. Otat 300mg Seroguelia ja vodkapullon juonut on vähemmän vaarallinen liikenteessä. Ihmiset puhuu mistä ne ei tiedä Mitään.
      Päihdehuolto Kyllä Tietää lapsistani. Heillä toki on tottakai henkilötietoni. Mutta valitus sosiaalihuoltoon tehtiin vasta kun aloin raitistua. Kuten korttikin vietiin. Silloin kuin verestä vielä löytyi "liikaa", Tosin Edelleen minulle Laillisesti kirjoitettuja lääkkeitä, niin ei Mitään ongekmaa.

Lääkäri vaihtunut ainakin kahdesti. Ensimmäisellä oli hiukan tajua ihmisten ongelmista. Hän piti hyvänä, etten juo enkä vedä muutakaan. Hänen mukaansa minulla olisi ollut edessä että takana vuosien työ. Ja myönsikin minun olevan oikeilla jäljillä. Tässä maassa yli 500000 (500K) ihmistä syö mieliala/ja tai muuten keskushermostoon jotenkin vaikuttavia-lääkkeitä. Eikä se kiinnosta ketään. Sillä nää "lailliset huumeet" tuo rahaa valtion kassaan.
      Hyvä annetaan kaikille pastilli jo ovella ja totutetaan lapset valheellisin perustein adhd-sairauteen. En taaskaan kerrro nimiä, muta Minä olin enemmän kuin huolestunut kuin jo pari - kolme viotta sitten vanhimman poikani kaveri huusi äidilleen "äiti missä minun unilääkkeet", kun hän oli menossa yökylään. Siiis annetaan heittämällä Lapsille adhd-lääkitys ja sitten unilääkket alle 15v vanhoille ?????????
      Siten Ne narkit kasvatetaan. Totutetaan lapsina lääkkeisiin, mutta sehän ei ketään huolestuta. Taas valtio saa rahansa. Pillereihin kun Kuolee vuosittain maailmassa miljoonia. Kannabiskuolemia tähän asti läpi historian tasan Nolla. Piste.
      Apinat opetelkoon faktat, tai edes lukekoon tekstin mitä kirjoitan. Vai onko oma adhd niin syvällä että jaksaa tasan ne kans ensimmästä lausetta. Mitäs jos otat sitä spiidipohjaista adhd-lääkettäs kourallisen ja meet ramukkaan juomaan siihen päälle, niin jaksat valvoa yöseuralaisen kanssa tämänkin yön. Huomenna samat pastillit naamaan ja uusix. Laki sallii SEN.

• eikömuuta

Sillä lailla. :D

• vapaakaikestapahasta

Kyllä sinä exelämäpainaa olet jossain psykoosissa. Ehkä et tajua itse. Käännät muuhun huomion. Oletko miettinyt ,että nämä yh äidit kuitenkin on katsoneet,että lapsilla pätevä hoitaja baareilun ajan? Yhtä oikeus äideillä käydä viihteellä kuin isukeilla. Älä puolustele huumeiden käyttöäsi. Toivon,että sinut saadaan avun piiriin. Ei tuo kuulosta järkevän ihmisen vuodatukselta. Kateellinen ja katkera saa olla,mutta vaikuttaa,että sinulla on liian paha olo.

• Anonyymi

Eiköhän monella olekin ihan sopivan ikäinen lapsenvahti siellä kotona. Turhaa työllistää sosiaalipäivystystä,jos vaan olettaa. Toki itseä ei haitannut vaikka perättömiä ilmoitettu. Näkivätpä että on asiat kunnossa.

• Ränsy

Ihmettelen sitä,et miks pitää lyötyä lyödä. Aloittaja on kärsinyt paljon,ja kärsii edelleen. Hän kuitenkin haluiaisi päästä kuiville,ja aloittaa paremman elämän. Kannustusta Hän tarvitsee,ja tukea, ei teidän typeriä neuvojanne,ja haukkumisianne.

• Jjjjhhy

Täällä Rajakadulla naapurissa asuu narkkiksia ja huumehörhöjä.

• aloitaparempielämä

Sullakin on mahdollista jättää huumeet,ja aloittaa parempi elämä.

• Jjjhhy
        aloitaparempielämä kirjoitti:

Sullakin on mahdollista jättää huumeet,ja aloittaa parempi elämä.

En minä käytäkkään huumeita.

• nk1

Kannabis lailliseksi??? Verotulot valtion kassaan ja niillä tuloilla maksetaan riippuvaisten hoidot. Aloittaja ei kerro kaikkea rehellisesti asioistaan. Kannattaisi kertoa myös muista hmm"onkelmista"esim psykologille. Turha täällä on valittaa ja syytellä muita itseaiheututeista onkelmista.

• Anonyymi

Sterilisaatio hörhönaisille pakolliseksi. Ja miehille kastraatio.

• Anonyymi

ahterini

• Anonyymi

että tuleppa laitinen minulle se kertomaan
      jos joku äijä ajeleen tekoparran ja tonttulakin kanssa
      sinua takaa niin uskonko minä

ja kyllä uteliaisuus heräs niihin suttauksiin myös

• Anonyymi

bnrfh54654

• Anonyymi

ehkä meni rammariin ja hermot meni

• Anonyymi

rahallani olin ostanut

• Anonyymi

rammarista

• Anonyymi

se muistuttaa se tyyppi panttilainaamosta sitä tyypipä

• Anonyymi

pakko oli sanoa ehkä pakko on että en mene rammariin

• Anonyymi

se on huono paikka

• Anonyymi

muistuttaa se portsari sitä mikä on panttilainaamosta

• Anonyymi

ikävyyksiä hermnot menit

• Anonyymi

ehkä ne ei tiedä mistä minä oon minä en oo täältä

• Anonyymi

ja minä olen helvetin kova minä olen ihan mitä vaan

• Anonyymi

laitetaan rammari listaan pelkäättekö

• Anonyymi

koska minulla on voimaa minulla on jotain

• Anonyymi

minä voin mennä tuonne noin vaan

• Anonyymi

Huomaa, että ei ole haettu apua mihinkään itsetehtyynongelmaan.
      Aamuliikenteessä keulii värikäs kakspyöräinen ajokki.mutta minne menee? Kuinka tälläinen häirikkö sopeutuu työelämään. jos tullessaan vaarantaa liikenteessä?kouluissa tällaiset sekopäät omaanleiriinsä. Poliiseja lisää aamuliikenteeseen ja häiriköt ristikon taakse.

• Anonyymi

moilanen

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      95
      3313
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3063
    3. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      20
      1883
    4. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1882
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      32
      1809
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1721
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1687
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1409
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1329
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1327
    Aihe