Mistäköhän voisi hakea salaista ehkä jopa pitkäkestoista suhdetta. Kaikenmaailman rahastussivustoja kyllä löytyy, mutta kun googlettaa kokemuksia niin ovat ihan kusetusta kaikki.. Tai sitten kaikki halukkaat Turun suunnalta olevat naiset voivat ilmoittautua. Jos pitkäaikainen löytyy niin silloin on vaan hän, ei muita.
Salaista naista?
2
328
Vastaukset
- Mitäkummaa
Miksi salaista? Ootko naimisissa tai avoliitossa? Miksi et tee jotain suhteellesi, se ei ole kunnossa jos haet sen rinnalle toista suhdetta.
Asioilla on niin monet puolet. Itse olen elänyt seksittömässä liitossa,siis mies ei halua/ pysty. Olen puhunut ja ohjannut tutkimuksiin,mutta häntä ei kiinnosta korjata tilannettta. Sanoi vaan, että kyllä se liian aikaisin loppui.
oLemme jo vanhempi pari. Kun seksittömyyttä oli kesytänyt n. neljä vuotta siis totaalista sellaista, hain seksiä muualta, en viitsinyt rikkoa pitkää liittoa tällaisen asian vuoksi. Löysin tosi hyvän vähän itseäni nuoremman rakastajan,. Hänen kanssaan seksi on ollut aivan ihanaa, olen kuin uudesti syntynyt, iloinen ja tasapainoinen. Seksi on kuitenkin ja yleensä seksuaalisuus ihmisen perustarpeísiin kuuluva asia. Toki sitä ilmankin voi elää tai tyydyttää itse itsensä, mutta minulle se ei ole samaa kuin miehen kosketus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018033- 1075647
- 2794993
- 494933
- 763707
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222498Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422358