On poissa.
Hän pääsi lepoon, ´pitkän elämänsä päätteeksi.
http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201705122200135344_u0.shtml
Muistoa kunnioittaen
https://www.youtube.com/watch?v=OL1oSGgrEuk
Koko kansan rakastama
16
320
Vastaukset
- Yksikerrallaan
Koivisto oli ihan hyvä pressa..Rauha hänen muistolleen. Kävelin tänään hautausmaan läpi. Kaikki edesmenneet tuttavat ja kaverit tulivat mieleeni. Jotenkin rauhoitti se koko tilanne ja paikka.
- tämmöstäTämäOnKaikilla
Rauha Maunon muisttolle. Elämä ottaa ja antaa. :/
- eikäseisoeesjärkipäässä
Otti Manukin varmaan melarestiä.
- Stilnoct10mg
Mahdollisesti otti. Joskus kokeilin 1mg tablettia niin ei mitään vaikutusta. Kerran sain 3 mg jenkeistä ei nekään oikein toiminut. Voisihan sitä kokeilla, onko niistä nyt mitään apua.
- pitkänmatkan_taivaltaja
93- vuotiaana heitti reinot nurkkaan, pitkäikäinen oli hän.
- Oliko.ihan
pakko noiden muutamien tulla sotkemaan aloitus omilla törkyjutuillaan?
- Qgweg
Koivisto ei ehkä mun mieleinen presidentti.. mutta osanottoni:(
- kysyinvaan
Mieleinen, oletko edes syntynyt silloin kun hän oli presidenttimme?
- Qgweg
kysyinvaan kirjoitti:
Mieleinen, oletko edes syntynyt silloin kun hän oli presidenttimme?
Olin ja näin miten oli polvillaan itään, niinkuin monet suomalaiset. Mutta antaa olla.
Levätköön rauhassa. Hyvä presidentti.
- Per-kel
R.I.P. Manu ! Vaikka olit nuuka ja saita :) https://youtu.be/v9AyvAcfYF4
- Mitämäänytähänsanoossin
Jos mää nyt sinne taivaasseen päässisin. Parhaani mää yritin, hyvää tarkoitin. Vaikka en aina niin selvästi asioita sanonutkaan..
Manu, ole huoleti. Taivaspaikka on sinun.
Manun muistoksi. - Papademus
Elämme kovia aikoja...
- RipManu
Kyl se siitä
- Hänenfaninsaforever
Sodan käynyt, sympaattinen, filmitähtimäisen komea, karismaattinen ja erittäin viisas mies. Suuresti kunnioittaen hienon Presidentimme muistoa.
- eraskansalainenvaan
Manu oli hieno mies, tulee ihan kyynel silmään. Yksi Suomen parhaita Presidenteistä. Voitte sitten jotkut lopetamaan sen vittuilun. Hiukan kunnioitusta häntä kohtaan.
Mauno Kovisto lepää rauhassa. Omaisille osanotto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih567237Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243401Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1551693Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3051631- 841375
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911250
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631227Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2481195- 811144