Eli siis kun kävin eilen vessassa ja pyyhin niin vessapaperissa oli vähän punaruskeaa nestettä ja tänään näin kun kävin vessassa sitä punaruskeaa nestettä valu ja mulla on ollut syksystä asti valkovuotoa ja niin pikkareissa ei ollu mitään nestettä mut joo onks noi siin menkat???
Alkoko mulla menkat auttakaa?!
12vuotiastyttö
3
310
Vastaukset
- senderunknow
Saattaa olla ensimmäisissä menkoissa verta ei tule kovin paljoa. Jos sinulla on kaikki murrosiän merkit jo ne ovat sitten kai menkat
- Vaikkaursula
Myöhäs oon mut mulla itelläki tuli alussa vaan vähän, mutta oota vaan nii kyllä ne vielä pamahtaa käyntii ja kyllä sulla menkat on :)
- tohtoritolonenq
ethän ole työnnellyt iltaisin mitään pilaantuvaa pieneen nahkakantiseen aarrearkkuusi? joskus se tulehtuu myös kun suorittaa onanointia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 381887
- 221756
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337