Ihannemies on

helmi.possujen.joukossa

...niin. Minkälainen on ihannemies? Eiköhän se itse kullakin ole hieman erilainen, tuskin mitään tiettyä muottia löytyy, vai?
Kummallista mutta mulla ei ole mielessä mitään tiettyä kuvaa ja kriteeriä siinä asiassa. Joitain perus periaatteita kuten en huoli juoppoa enkä renttua. Ihan taulapäätä en myöskään, sydämen sivistyksen lisäksi pitää olla myös muuta sivistystä. Ja tietysti pitää tuntea että meillä on jotain yhteistä ja jokin sitoo meitä yhteen.
Tässä esimerkki; viime viikolla olin matkalla toiseen kaupunkiin ja otin linja-auton. Bussiasemalla oli aikaa odotella, ja siinä miten ollakaan alettiin juttelemaan hieman.. no - pyöreämmän nuoren miehen kanssa. Hän oli minua joitakin vuosia nuorempi, luultavasti lukioikäinen. Mutta että osasi olla viehättävä poika! Eniten minua hänessä viehätti ääni - rauhallinen ja sujuva tapa puhua. Miellyttävä kuulla. Toiseksi luontevuus. Poika oli selvästi täysin sinut itsensä kanssa vaikka ei varmasti näitä tämänkin palstan ihanne-vaatimuksia ulkoisesti täyttänytkään. Sellainen luonteva itsevarmuus mutta ei ylimielisyys eikä turha luulo itsestään. Piti selvästi itseään täysin samanarvoisena kuin kuka tahansa muukin. Harvinaisen tasapainoinen nuoreksi mieheksi, enkä muista samanlaista kohdanneeni kuin taas joissain vanhemman ikäluokan miehissä, harvoin sielläkin. Tunsin oloni hyväksi ja mukavaksi hänen seurassaan, ikävä kyllä olisin varmasti liian vanha hänelle :-(
Tässäkään tapauksessa elopaino tai muu ulkomuoto ei mitenkään häirinnyt, hieno poika kaiken kaikkiaan. Kunpa ikäisensä tytöt tajuaisivat....

6

299

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omaihannemies

Ihannemies parilla sanalla: MARCO HIETALA ❤️

• realitystar

Niin on ihannemies, jättää naisensa kun naiselle ikää tulee liikaa ja päättää vaihtaa sitten yli 20 vuotta nuorempaan kaunottareen. Näin ne ihannemiehet toimii.

• kanoottikeisarit

Ihannemies ei itse vanhene. Kummallinen luonnonilmiö. Tiedemiehet ovat ihmeissään. Onko kysymyksessä jäämies Öts ? Ihannemies on siis jäädytetty mies, joka on ikinuori vaitelias veikkonen.

• kierojalieroja

Marco on kiero savolainen, jopa partakin menee kieroon kuin korkkiruuvi.

• Nfjxnfnnf

Ville on ihannemies

• kukkahattusetä

ihannemiehellä on multaa varpaissaan...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4905
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      501
      1565
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      923
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      901
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      850
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      48
      758
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      728
    Aihe