Tämä on ihan oikeasti Katastoffaalista!!! Salosssa EI OLE enää yhtään ravintolaa!
Ensin suljettiin Birra, sitten Kännisten Apinoiden paari, sitten Villi Seireeni ja heti sen jälkeen Keikkamesta ja Molly Maloney ynnä Peshavar!!!!
Ja nyt meni viimeinenkin ravintola kun Toriterassi pantiin matalaksi! Ei ole siis mikään ihme, että janoiset herrasmiehet lähtevät ottamaan moukkuja Jallun kämppään.
Ei ole kaupungissamme edes yhtä ainoaa korkean tason ravintolaa!
HETI pitää rakentaa Länsirannalle ainakin kaksi, mieluummin kolme ravintolaa.
Kesä lähestyy, kaupunkilaisilla on jano!
HETI ravintola Saloon!
7
284
Vastaukset
- ravintelit.heti.tänne
Jees, oon sama mieltä. Onhan täälä joku leijona-bub ja joku ihme penan ihme saluna, mut EI OO YHTÄÄN oikeeta Ravinteliaa!
Se huolestuttaa. koska KESÄLLÄ tänne tulee PALJON iltatoriaisia ryyppäämään viinaa. - ravinteteiikysymys
Ajatelkaamme ILTATORIA! Silloin tarvitsemme MONTA ravntelia!
- nuthink
Ää täälä kukan tartte mitän.
No kyllä ois paikka ihan oikeelle ruokaravintolalle. Josta sais piffiä ja muuta hyvää kukin makunsa mukaan. Sunnuntaisin, kun olis kiva mennä illalla syömään, niin esim. Rikala sulkee ovensa klo 16 ja keittiö puolta tuntia aiemmin. Ja Antonio tarjoaa niitä Tex-Mex juttuja .... ei kiitos mulle !
- ökysika
salosta ei saa kunnon ruokaa enää mistään.jos haluan syödä hyvin ajan somerolle jussin baariin tai kemiöön,siellä on se bupi siinä keskustassa en vaan muista nimeä.molemmista saa aivan loistavaa ruokaa.salossa ei .
- en.etsi.valtaa.loistoa
Ei ruuan tartte LOISTAA, senkin idiootti!
- myrkky_uhkaa
Jos ruoka loistaa, siinä on ihan varmasti vosvoria. Vosvori on myrkkyy. Soon sulle menolippu Helvettii jos syöt loistavaa ruokaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018033- 1075647
- 2794993
- 494933
- 763707
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222498Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422358