voin kuvitella suomen raadin, siellä istuu joku Cristal Snow ja on tyyliin "Yyyh tää ruotsin poika on niin komee ja kyllä ruotsi osaa tehdä hyvii viisuja, täydet pisteet!". Sitten joku tiukkapipo oopperalaulaja joka pudottaa heti nollille, jos yksi sävelenpuolikas ei osu täydellisesti kohdilleen, vaikka muuten olisi loistobiisi ja show. Ja nääkö sit päättää 50% biisin kohtalosta?
Raadit pois, ihan turhia
turharaadit
1
90
Vastaukset
- niinnturhiaraateja
näkeehän sen jo noista suomen esikatselu-ohjelmista millaisia nämä "ammattilaiset" ovat. pisteitä jaellaan ihan oman pään mukaan, "musta tuntuu että tää on hyvä ja tää on surkee, en mä ehitinyt kuunnella tota biisiä kun katoin ton mekkoa ööö nolla pistettä". ja ketä siellä raadeissa nyt onkaan, jotain tubettajia ym "ammattilaisia".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857415- 965364
- 2534524
- 444455
- 623227
- 482646
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 482240
- 412164