Mahtaako kukaan tietää minkälainen aamiainen on hotelli Athineonissa.
Aamiainen minkälainen
7
332
Vastaukset
- Rootos
Osaako joku kertoa tai onko mahdollisesti tällä hetkellä Rodoksen vanhan kaupungin athineon hotellissa?Hotelli myy viikon matkalle aamiaista 70 euron hintaan, mitä mahtaa siihen kuulua,onko riittävä että pärjää iltapäivään
- gesw
riittää jos syö tarpeeksi vai mitä,hyvä se on kaksin käsin vaan ääntä kohti.
- KahdestiAthineonissa
Aika kallis aamiainen, siksi ei pari vuotta sitten ostettu sitä, vaan ostettiin aamiaistarvikkeet hotellin kaupasta.
- Omateväät
Minä otan aamiaistarpeet mukaan suomesta, itsekasvatettuja pottuja, oman pellon viljoista tehtyä leipää ja jauhoja puuroa varten jne. Kuka nyt maksaa 70 Euroa viikon aamiaisista, vaikka niillä melkein päivän pärjäisikin!
- Omateväätontrolli
Omateväät kirjoitti:
Minä otan aamiaistarpeet mukaan suomesta, itsekasvatettuja pottuja, oman pellon viljoista tehtyä leipää ja jauhoja puuroa varten jne. Kuka nyt maksaa 70 Euroa viikon aamiaisista, vaikka niillä melkein päivän pärjäisikin!
Idiootti.
PS. Ei Athineonin aamiaisella pärjää edes lounaaseen.
- varapatruuna
mä en lähtisi ollenkaa jos ei 70 ekee ole varaa ruokaa laittaa.
- 35mythokseen
Miksi maksaa älytöntä ylihintaa, kun vitosellakin sai viime syksynä ihan kunnon aamiaisen?
En jaksa uskoa että olisi yhtään parempi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e993075- 1041941
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä331889- 1211763
- 1461736
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851597
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2871423- 1231341
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241210