Hääyö naapurihotellissa

Bride05

Onko hölmöä viettää hääyö viereisessä korttelissa (siis asuinpaikkaan nähden) olevassa hotellissa. Se ei kyllä ole mikään ihan tavallinen hotelli, vaan tosi romanttinen ja kaunis sisutukseltaan. Jotenkin tuntuu, että kai sitä voisi kotiinkin mennä, mutta eihän se ole kuitenkaan sama asia. Hotellissa saisi ainakin valmiin aamiaisen huoneeseen. Mutta kun se hotelli maksaa...
Mielipiteitä?

7

1640

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eräs,

Tottakai voitte hotelliin mennä,eihän se estä menemästä vaikka asuttekin lähellä sitä..Tottakai,,saa valmiit aamiaiset ym ja onhan se luksusta!!

• Miina

Samaa mieltä.. ilman muuta voitte viettää yönne hotellissa!! Ottakaa sviitti ja nauttikaa ihanasta aamiaisesta sekä myöhäisestä uloskirjautumisesta!

• ja nautintoa
        Miina kirjoitti:

Samaa mieltä.. ilman muuta voitte viettää yönne hotellissa!! Ottakaa sviitti ja nauttikaa ihanasta aamiaisesta sekä myöhäisestä uloskirjautumisesta!

Onhan se kotikin mahdollinen, mutta toisaalta, jotta se poikkeaisi siitä arjesta, niin olisi hyvä tehdä kuitenkin pieniä romanttisia järjestelyjä, siistimistä, jotta olisi se oikea tunnelma, aamiaistarvikkeiden varaamista jne.. Ehkä aika kuitenkin menee muuhun asioiden hoitamiseen viime päivinä.
        Jos vaan mahdollista, niin ottakaa huone ja nautiskelkaa, ilman aamiais- sun muuta vaivannäköä.

• päkä

On oikein että vietät yön siellä tutulle kaduille on helppo oksentaa ja kännissä löydät varmasti hotellin respan

• Park

olimme mekin hääyönä hotellissa joka on vajaan 2 korttelin päässä kotoa. Oli oikeen mukava kun oli sitten seuraavana päivänä lyhyt kotimatka.

• Nanna

No ei kai sentään? Niinkö tosiaan teitte?! No, mikäs siinä jos on rahaa. Minä varmaan satsaisin hotellirahat vaikka upeaan yöasuun ja ruokaan! :)

• pena
        Nanna kirjoitti:

No ei kai sentään? Niinkö tosiaan teitte?! No, mikäs siinä jos on rahaa. Minä varmaan satsaisin hotellirahat vaikka upeaan yöasuun ja ruokaan! :)

saitteko melaa hääyönä? vai olitteko niin uupuneita, ettette ruvennu hommii... kertokaa tarkkaa mitä teitte, et voin runksutella

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2570
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2522
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1742
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      21
      1522
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1470
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1420
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1332
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1203
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1147
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1066
    Aihe