Miten aiotte viettää sen. Meillä leivotaan kakku ja mies vie ruokailemaan iltapäivällä lapset hänen lapset ja yhteiset lapset. Olisi kiva viettää oman perheen kesken. On kauhea kustannuserä maksaa koko meidän perhe jossa on lapsia paljon. Valitsemme aina edullisen ravintolan jossa on lapsille leikkipaikka, isoille lapsille 14 v siellä ei ole mitään mutta pienille on leluja, voihan noi teinitkin mennä leikkimään.
Sitten menemme koko lössi miehen vanhempia onnittelemaan, anoppi ei tykkää meistä, ja ei puhu mulle paljoo, kun haluisi vaan miehen ja lapset, mutta minä o len sitä mieltä että minä ja mun lapsetkin kuuluu hänen sukuunsa. Siksi menemme.
Eihän se koskaan tule mun lasten synttäreille, vaan lahjoo miehen lapsia, olen monesti meinannut että ei tarvi lahjoo ketään ellei kaikkia. Mun vanhemmat on eri juttu, ne ei halua lahjoa ketään muita, joteneivät tulekkaan.
Joko suunnittelette isänpäivää
8
181
Vastaukset
- Oletkomuistisairaskin
Kuuleppas dementikko ,nyt eletään toukokuuta, tarkista kalenteri ja lääkityksesi.
Ehkä sinä naimisiin menon jälkeen mutta ei sun edellisen liiton lapset ole sukua ja tietty isä viettää lapsiensa kanssa isänpäivänä ja sinun edellisen liiton lapset isänsä kanssa
- eipäole
lapsia isänpäivänä näkynyt..
- Huolestunut.kansalainen
Joko sinä suunnittelet sitä päivää, kun joku sinut lopullisesti avun piiriin järjestää?
- huolestunut.viranomainen
Joko sinä suunnittelet sitä päivää, kun joku sinut lopullisesti avun piiriin järjestää???
- viimetipassameneemönkään
On parempi suunnitella ajoissa kun että edellisenä päivänä. Meillä häitäkin mietittiin 2 v aiemmin ja kirkko varattiin 1,5 v aiemmin.
- Pakkohoitoon
Sinä voit sitte alkaa suunnittelemaan sitä hoitoon menemistä, ennenkö on liian myöhäistä.
- EiNoinKöyhääElämää
Emme suunnittele vielä isänpäivää, koska sitä ennen on vielä niin monta muuta juhlan aihetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692653
- 632604
- 681772
- 241597
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251096