vaikka jo aika on päästä irti tästä. mitä vittua mulle aloit valehtelemaan ?? annan anteeksi sun vajavaisuutes ja myös menen eteenpäin. minähän en sinun aiheuttamille negatiivisuuden tunteille anna periksi. en aio alistua vihalle, jonka aiheutit , en alista itseäni. se tappaa minut. vie voimat ja vie lopussa kuulkaa ihmiset elämänilon. nyt irti alistuneesta tilasta. kasvan irti vihantunteesta.
vaikea on kyllä tunne ...
kiinnivihassa.
3
385
Vastaukset
- Valepukkikin
Valehtelu kyllä johtaa vihaan. Oletko ajatellut että miksi sulle valehteli? Mikä asia oli se miksi valehteli? Sanot että aloitti valehtelun entäs oletko itse valehdellut? Monesti kun sokeana haluaa kostaa tulee valehdeltua itsekin mitä ei edes tiedosta. Valehtelija osaa sen hyvin. Jo hyvin pienellä asialla. Eikä ne suuretkaan ole sen kummempia. Sitten pieniä valkoisia valheita joihin itsekin uskoo. Älä tosiaan alistu vihalle. Tee selkeästi selväksi valehtelijalle tiedoksi että tiedät valeet. Se jatkaa sumeilematta jos et kerro sille suoraan. Joutuu ainakin hetken miettimään valheitaan vaikkei katuisikaan.
- Kysynpähänvaan
Mitä?Kuka?Miten?Miksi?
- ylipääsemässä
no kait siksi että olis saanu seksiä. jospa se luuli että haluan vain sekstata sen kanssa (aluksi) sen kanssa. en antanut sille . sitten alkoi keksimään valeita että olisi saanut. että ei tuo nainen mikä sillä kävi kylässä. kertoi olevansa työkaveri. mutta uskotteli mulle aivan muuta...lopuksi tuo sai mut ajattelemaan, että en ittekään ole kyllä täydellinen. myöskään kenestäkään ei sellaista tule. en pysty ketään muuttamaan, enkä muutu sellaiseksi. luulin tai halusin luulla että tuo mies haluaa jopa avioliiton mun kanssa. taisin vain haluta luulla. kuka tietää. en ota itteenni syitä. on vain tapahtumia toisten perään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374765Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4851460Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48748Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707