Naisia janottaa

miehiäei

Miksi se usein on niin että naisia jää vanhat suhteet kaivelemaan? Miehet siirtyvät eteenpäin mutta naiset koittavat hehkuttaa jo kylmää hiillosta. Tokihan useimmat urokset käyvät vieraisilla jos tilaisuus tulee mutta se ei tarkoita että yhteen palattaisiin tai että tilanne jatkuisi millään tavalla. Naiset sen sijaan kultaavat muistot ja koristelevat yhteisen tulevaisuuden jos vanhat heilat käyvät kylässä.

6

448

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Roikkuvaakkaperässä

Jaaha sulla roikkuva ex kuvioissa? Nämähän on niitä rasittavia piirteitä naisissa. Kun ne omii itselleen miehen niin täysin.

• Illanjatkot

Tuskinpa se noin yksinkertaista on miehiltä kuin naisiltakaan, mutta jos ne rakkaudelliset tunteet kohdistuu molemmilla jo jotakuta muuta kohtaan, niin sitten on helppo kylätellä puolin toisin.

• 7646

Ehkä sinä et kaipaa ketään menneisyydestäsi, mutta ei tarvitse kuin lukea tätä palstaa, niin kyllä moni mies tuntuu kaipaavan jotakin ihmistä menneisyydestä. Ja oliko se nyt eilen vai toissapäivänä, kun joku britti mies kaipasi ja kyseli suomalaista nuoruudenrakkauttaan monen vuosikymmenen takaa. Ehkä sinulla ei ole ollut ketään merkityksellistä ihmistä elämässäsi, mutta jos on tavannut sielunkumppanin, niin häntä on vaikea unohtaa, vaikka aikaa olisi kulunut vuosikymmeniä.

• Eriävä.mielipide

Ja höpö höpö, vanhaa paskaa ei ole mitään syytä hämmentää. Itse en yhteenkään exään koskisi pitkällä tikullakaan, koska entiset ovat entisiä hyvästä syystä. Valitettavasti moni mies on kyllä jäänyt roikkumaan, eikä millään meinaa uskoa, ettei hommasta tule mitään.

• Päivänjatkot

Itselläkin tuon kaltaista kokemusta. Jos tosiaan on tullut suhteessaan myös väärinkohdelluksi ja omat tunteet ovat tyystin kuolleet niistä loukkauksista, niin vieläkö pitäisi ystäväksi alkaa sellaiselle? Samaa käytöstään jatkaisi varmasti ystävänäkin.

• Riiiiiiiiiiiii

Miehet keskimäärin useammin a) ryntäävät heti suhteen loputtua uuteen suhteeseen ja b) haikailevat vuosikymmeniä vanhoja heiloja heti kun parisuhteeseen astuu arki. Minulle tekstaili vasta 20 vuotta sitten jätetty heila muina miehinä ja kertoo ajattelevansa minua aika ajoin. Pitäisi omana tietonaan, ukkomies. Säästelevät vielä vanhojen lyhytaikaisetn hoitojenkin puhelinnumeroita viiden vuoden jälkeen. Toki naisetkin voivat tehdä näin. Naiset ehkä harkitsevat enemmän suhteen aloittamista. Mutta onkohan enemmän persoonakysymys?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2640
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe