Minä sain eilen 3 gerbiiliä 1 isä ja 2 pikkuista vaavelia... Toinen pikkuisita ei juo ollenkaan eikä ne muutkaan näytä juovan sillä minulla on todella pieni juomapullo eikä siitä ole hävinnyt yhtään vettä pois... Miksi ne eivät juo vai ovatko ne vain niin stressaantuneita? Isä ja se toinen pikkuisista vipeltelee kaivaa koloja, juoksee juoksupyörässä ja tekee kaikkea gerbiilimäistä mutta se yksi on vain mökissä tai pesäkolossa ja se on muutenkin aika ujo.... Onko se stressaantunut taikka sairas!!
Gerbiilini ei juo
Fletke5itdpfmårme
2
106
Vastaukset
- huolipois
Gerbiilit juovat luonnostaan tosi vähän, joten en vielä huolestuisi kamalan paljoa. Mutta voit toki laittaa niille hieman kurkkua tai jotakin muuta vesipitoista ravintoa. Kannattaa myös tarkistaa että pullo toimii.
- Nimimerkk
Gerbiilit juo tosi vähän eli ei kuulosta sairaalta ja se yksi on varmaan vaan ujo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682600
- 622562
- 681752
- 241577
- 201500
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91440- 151362
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81167- 251086