Hei! Olen 50-vuotias nainen ja jo pitkään kärsinyt silmien roikkuvista yläluomista. Nyt olen ajatellut leikkauttaa ne. Osaisiko joku suositella Oulussa hyvää plastiikkakirurgia? Itse olen miettinyt Anna- Leena Vesala-Salmelaa. Onko jollakin kokemuksia hänestä?
yläluomileikkaus oulu
7
6232
Vastaukset
- mariSk00li
Käy USEALLA eri plastikkakirurgilla, vaikka se on kallista. Käy ainakin kolmella, juttelemassa. Kysele tosi tarkasti millä tekniikalla he tekevät sen, ja paljonko aikovat ihoa poistaa, ja miten he sen mittaavat?? Voi myös olla että tuo ei edes ole se operaatio joka sinulle toimisi parhaiten.
Minulta leikattiin yläluomet alkuvuonna, ja leikkaus epäonnistui. Toinen silmäni ei mene vieläkään kunnolla kiinni, korjausleikkaus mahdollisesti tulossa. Minulta poistettiin myös liikaa rasvoja silmien alueelta. En näytä paremmalta kuin ennen.
Kirurgi jota kävin nyt tapaamassa operaation jälkeen, sanoi että yläluomileikkausta vähätellään ja luullaan että kaikki kirurgit muka osaavat tehdä sen, totuus on että eivät osaa! Tampereelta voin suositella Tatu Tarkkaa, Helsingistä Hilkka Peltoniemi. - lumpeenkukka70
Hei! Minulta leikattiin ylä- ja alaluomet Tampereella, vaikka olen Oululainen. Etsin pitkään sopivaa kirurgia ja päädyin sitten Tampereelle. Kävin kyllä konsultaatiossa Oulussakin, mutta jotenkin siitä ei tullut varma olo. Helppo oli mennä junalla ja meno paluu maksoi 50€. Konsultaatio tehtiin kuvien perusteella ja nyt leikkauksesta on kuukausi ja kaikki on mennyt hyvin.
- Xxxxxxc
Hei Lumpeenkukka! Kertoisitko kuka sinut Tampereella leikkasi? Erityisesti kun leikkauksesi meni hyvin ja olet tyytyväinen, voit hyvillä mielin kertoa nimen, sehän on vain kirurgille mainosta. Minutkin leikkasi tamperelainen kirurgi, mutta valitettavasti kaikki ei mennyt niin kuin olisi pitänyt mennä, harmi. Lopputulos ei ole siis hyvä.
- hyvätlekurit
Suositus; Cityklinikka. Joko Piotr tai Riikka!
- Anonyymi
Pitääkö maksaa kerralla kaikki pois.
- Anonyymi
Onko kokemusta Plastic Surgery centeristä ja plastiikkakirurgi Giedrius Stenkevicius
Olen menossa hänelle yläluomileikkaukseen , onko kokemuksia ? - Anonyymi
Jos on todellinen ongelma, saat sen halvemmalla kunnallisessa. Samasta tuloksesta hintaero pyörii tonneissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728