Hei
Olen 39 vuotias varattu nainen ja etsin eroottiseen kirjeen /meilin vaihtoon mukavaa miestä.
Kirjeenvaihto
15
2212
Vastaukset
- Xsteve
Terve paas kirjettä tulemaan. T. Mies 40v. Vacation@suomi24.fi
- lempeämies1
Terve! "Ratsutyttö" haluan näin lähestyä sua salaisesti ja korvaasi kuiskutella mukavasti "söpöttää" sopottaa hassusti jos sinä hyväksyt sen:)."Kirjeenvaihtoilmoituksesi" oli suloinen haluaisin sulle olla hellä. Eli käviskönäin? Olen n.60v mukava suloinen lempeä mukava mies y-savosta vastaa tähän, niin katsotaan sitten, olen avossa.
Hei, ois ihan mukava vaihtaa ajatuksia. Oon romanimies ellei sulla oo turhia ennakkoluuloja?
- sami-vm59
Moi ratsutar!
Olen kiinnostunut kirjoittelemaan eroottisia meilejä kanssasi. Toivon että vastaat minulle, niin päästään alkuun.
Sähköpostiosoite: sami-vm59 (at) hotmail.fi
T. Sami - whymoon
Hei! Olen aikuinen mies ja kokenut ratsastaja, aamuinen kirpeä ilma ei hätkähdytä minua tai hevosta kun odotamme preerian reunalla sinua tulevaksi mukaamme metsäisestä saarekkeesta.
Poskesi ovat punaiset ja nostat polulla villaista hamettasi heinikossa yli polvien, katselet tahallasi kaukaisuuteen kun etsin katsettasi..tiedät kyllä kuinka kiihottavat polvitaipeesi ovat ja kuinka se minuun vaikuttaa, hymyilen itsekseni, kuinka hienoa on tuntea olevansa elossa! Äkkiä hevonen korskahtaa hätkähtäen ja....
Minä 178-70kg-aikuinen, varattu, näkevä, tunteva,laadukas, salaperäinen...lähettäisin myös kuvia koska olen kuvannut koko ikäni,
Kerro kahvitauko14( ) gmail.com
//Arvaat ehkä mitä sulkuihin laitat // - whymoon
Niin tuo "kerro" ei kuulu sp osoiteeseen ..sorry.
- Sikinsokinsekaisin
Täällä asiallinen 50v mies. Olen myös etsinyt itselleni aistillista, aikuisen naisen sp-seuraa. Laita meiliä, niin tutustutaan toistemme seksuaaliseen sielunmaisemaan. christianh508@gmail.com
- Kaikkikelpaakunvie
No näinhän äijät herää! Kummasti ne saa liikkeelle vieraille jutuille!!!
- kumikkeijo
täälä kehiyusvammane kumikeijo jota kinostaa pisa ja gagaleikit. tyjään pukutu kumi ja lateksi ja mul o erotine kyrpä vaikse o pieni nii chilipippurine.
- jukkap9-
Kun nainen ratsastaa päälläni,niin voisin nauttia aamuun asti, jukkap9@luukku.com
Vieläkö etsin kaveria kirjeenvaihtoon?
- Sikinsokinsekaisin
Laita meiliä christianh508@gmail.com M50
- yk1
oisin ihan valmiina kirjeenvaihtoon se tuosi piristystä muutenkin tähän arkeen ja sen voin luvata että olen kiinnostunut kaukesta mikä liittyy seksiin nimin yk1
- Ori-69
Tervehdys Ratsutar, olen mukava ja mies, täytän siis kriteerit ;)
nimipiilotettu2@gmail.com - eipä-onnistunut
Arvatenkin kyseessä nettihuijausyritys kuten tuo romaninaisenkin, jolle kirjoitin ja sain paluupostissa linkin jota klikkaamalla olisin saanut huijauslaskun. Niin poliisi kertoi kun lähetin romanin vastauksen sinne. Juttu kait tutkinnassa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981380
- 691250
- 1161150
- 911100
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256948Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18915- 37887