osaisiko joku neuvoa ps4 konsolin ja gta5 online kanssa. Miten pelissä saa semmoisen "puoli" näkymättömyyden päälle / aktivoitua.. Muutkin pikku niksit kyseisen pelin kohdalla kiinnostaa.
ps4 online
3
323
Vastaukset
- Pelaillaas
Tarkoitatko mahdollisesti onlinessa olevaa muotoa mikä estää että sinä tai muut ei voi murhata toisiaan, jos näin on, niin jos nyt oikein muistan niin kännykästä löytyi vaitoehto tuohon.
En ole palannut ko peliä 3 vuoteen joten muistikuvat on hiukka hataroita.- apua.kaipaa
Kiitos suuresti jo tuostakin vastauksesta, se auttoi jo melko paljon, mutta jos jollakin olisi aivan tarkka ohje niin olisin kiitollinen.
Ps: Kiitos ( pelaillaas )
- apua.kaipaa
En ole vielä löytänyt kyseistä toimintaa gta5 pelistä. ELI, jolla saa online tilassa peli hahmon lähes näkymättömäksi, jotta muut pelaajat eivät voi ampua/ vahingoittaa minua. Tuntuu että kaikki asetukset olen käynyt läpi... AUTTAKAA.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965384
- 2574595
- 444495
- 623247
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492313
- 412184