Olisikohan jollakin neuvo tähän: Huawei Y6 Pro puhelimeen saapuva tekstiviesti on heti avoinna puhelimen näytössä puhelimeen saavuttuaan. Mistä puhelimen asetukset saisi muutettua siten, että viestin saapuminen näkyy, mutta viesti avataan vasta puhelimen käyttäjän toimesta.
Olen etsinyt asetukset - ilmoituskeskus- viestit-tilapalkki/näytä tilapalkissa (tämä harmaaksi).
Kuin myös olen kokeillut asetukset - ilmoituskeskus-viestit/salli ilmoitukset(tämä harmaaksi).
Nämä eivät auta, mistähän tuo asetus löytyisi? Iso kiitos neuvoista.
Huawei Y6 Pro tekstiviestiasetukset
5
461
Vastaukset
- huijahai
Huihailla olisi muutenkin parannettavaa tuon tekstiviestitoiminnan kanssa. Esim. omastani ei voi saatua tekstiviestiä lähettää edelleen.
- sinappitaivas
paina sormella sitä viestiä ja valitse mitä teet kyllä huihait osaa
- huijahai
sinappitaivas kirjoitti:
paina sormella sitä viestiä ja valitse mitä teet kyllä huihait osaa
Oma huihaini Y360 osaa ainoastaan näyttää tekstiviestin. Mitään valikkoa ei siihen ilmesty.
- huuuweii
https://kayttoohje.fi/puhelimet/huawei/huawei-y6-pro-suomenkielinen-kayttoohje/
se on outoa että tehdään hienot 15 kerroksiset lasikannet luurin taaksekkin,sit ne peitetään kaikenmaailman panssarikalvoilla ym.. - Safetyyours
Itsellä on honor 8 ja kun käytössä on pin koodi näytön lukitus tai sormenjälki niin se näyttää, että viesti on piilotettu. Olisiko kyse sitten tästä, että puhelun pitää suojata muutenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682640
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096