Mahtaako mistään enää löytyä hihnoja vanhaan ja aika harvinaiseen stiga tractor 10/30seen? Kiven alla tuntuu olevan. Kun edes mitat tietäisi niin voisi löytyä. Kone päätyi minulle ja vanhaa hihnaa ei tallella.
Hihnaa stiigaan
3
133
Vastaukset
- antiikkiako
No mittaa nyt hyvä immeinen hihnojen pituudet ja hihnapyörien hihnauran leveys ja kysy vaikka AD- tarvikeliikkeestä
näin aluksi.
Myös googlesetäkin saattaa tietää jotain.... Eikä sitten ilmeisesti huoltokirjaakaan.
Joku tuota samaa on ihmetellyt jo aiemmin. Mahtaisiko siitä olla apua.
http://www.masinistit.com/keskustelupalsta/viewtopic.php?t=84033
Jos asustelet pk-seudulla, niin ajelepa Oleniukselle (kehä ykkösen tuntumassa Pukinmäessä). Tai eihän ne taidakaan myydä stigaa, mutta on siellä silti asiantuntemusta, koneita ja varaosia.
Vai löytyisikö lähempää stigan jälleenmyyjää http://www.stiga.fi/tuotteita/stiga_fi/storelocator/locator/- teeitte
Kyllä hihnoja löytyy, tieto hihnan pituudesta voi olla tiukemmassa. Vanha toiminnassa oleva pienkonekorjaamo saattaa yllättää. Jos sellaista ei ole lähistöllä tai muuten arveluttaa mennä sellaiseen jossa saattaa oikeasti saada palvelua, on hihnan pituus selvitettävä itse. Virittele hinnapyörien ympärille jonkinlainen sormenpaksuinen muoviköysi, samoja jälkiä seuraten missä remminkin on tarkoitus kulkea. Sitten kuikit ja selvittelet miten veto kytkeytyy tai irtoaa ja kuinka tämä vaikuttaa hihnan kireyteen. Tästä ynnäilet sopivan mittaisen lenkin ja painelet narun kanssa puotiin joka ajoleikkureihin remeleitä myy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih445249Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5271786Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748