Julkaistu: 1.7.2016 12:01Päivitykset eivät ole lähteneet tulemaan ainakaan toistaiseksi kaikille Huawei- ja Honor-käyttäjille automaattisesti.
Osalla Suomessa suosiotaan kovasti nostaneen Huawein puhelimilla Marshmallow-päivitykset eivät ole vielä asentuneet automaattisesti OTA-päivityksellä (over the air).
Yhtiö neuvoo Facebook-sivuillaan Honor 7-, Honor 4x-, P8-, P8 lite-, Mate S- ja Mate 7 -käyttäjiä kokeilemaan vaihtoehtoista päivitystapaa, jos päivitystä ei kuulu.
Tämä tapahtuu avaamalla puhelimen mukana tullut HiCare-sovellus ja etsimään päivitys tätä kautta. Jos HiCaren versionumero on alle 2.0.2, myös se on ensin päivitettävä.
Marshmallowin asennus edellyttää puhelimessa 3 gigatavua vapaata tallennustilaa
Sovellus kysyy imei,imsi,meid,nimeä,puh.nroa esim honor 8 lite:ssä on 7.0 ehkä sais 7.1.1
onkohan huawei id:stä sit hyötyä normikäyttäjälle
HiCare- sovellus Huawei/Honor
huuweii
1
1313
Vastaukset
- Eikuuluasiakkaalle
Onko Naamakirja muka virallinen kanava kertoa tuon tapaisista asiosta?Itse en ole liittynyt enkä liity,ja tuntuu vaikealta muutenkin tuo selostuksesi toteuttaminen joka kuuluu huoltoon maahantuojan toimesta,minä vaihtaisin laitteen kun tuo riittää syyksi,vähän sama kun auto toimisi vain puolilla listan toiminnoilla sekin palautettaisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682580
- 622542
- 681752
- 241557
- 201480
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151352
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251076