Syöpä luomessa???

Mustaluomi

Kävin näyttämässä luomea jonka toinen puoli on alkanut tummua ja hoitaja sanoi, että kannattaa käydä poistattamassa ja laittaa tutkittavaksi. Hänen mielestään ei ole syytä huoleen... Sain poistoajan vasta reilun kahden viikon päähän. Mitenköhän kauan tulostenkin saaminen sitten kestää... ????huoh... Kesä pilalla tämän stressailun takia..

Olen siis nuori ihminen, jolla paljon luomia ja iho palanut useasti, joten miksipä ei syöpää voisi olla. Ihmettelen miksi hoitaja laittoi ajan luomenpoistoon jos ei kerta huoleen ole aihetta...

Muilla kokemuksia? : /

2

574

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miekämamma

HEi,
      semmoiset luomet, jotka ovat hankalassa paikassa ja esim. joutuvat hankauksiin, kannattaa poistattaa. Ja poistattaa koska ei semmoisia tarvitse olla iholla. Vävyltä ottivat jalkapohjasta, vaikka siinäkään ei ollut mitään, mutta saattaisi tulla, kun on jatkuvan paineen alla.
      Elä murehdi. Ja kesäkin on vasta tulossa :)
      mamma

• Syylätön

Luomenpoistoon lähetetään herkästi. Pitää olla ihan tyytyväinen, että niihin suhtaudutaan vakavasti. Aina ei niin käy.
      Itselläni oli luomi, jota ensimmäinen terkkarilääkäri nimiti syyläksi, ja vuosikausia seuraavat lukivat papereistaan, että syylä on. Se poistettiinkin pari kertaa, kunnes sitten valitin jatkuvaa särkyä ja visvanvuotoa niin voimallisesti, että lopulta lähetettiin ihotautiklinikalle. Okasolusyöpä, ollut siinä jo 5-6 v.
      Niin että ei kannata valittaa, jos tutkivat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2673
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2614
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1607
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1530
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe