Mä oon ihan normipinonen, mut syön nykyään tosi vähän. Musta tuntuu, et mulla on alkamassa anoreksia. Söin äsken iltapalaa ja olin just sen jälkeen menossa oksentamaan sen, mut en voinu ku äiti olis kuullu.
Onko mulla anoreksia??
Veeksu
2
303
Vastaukset
- lopetaalkuun
Sinulla on jokin syömishäiriö. Terve ihminen ei halua oksentaa. Fyysisesti sairaan ihmisen ei tarvitse piilotella oksentamistaan.
Toivon, että pystyt juttelemaan asiasta kotona tai sitten jonkun terveydenhuollon ammattilaisen kanssa. Joka tapauksessa tarvitset koko perheesi tuen toipumiseen. - TälleensäNII
Haluutko jutella tosta jutusta silleen kaksistaan vaikka snäpin kautta? Kerro omas niin lisään sut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881507
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 751146
- 1151109
- 661068
- 74965
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33803