Rodun sydän ongelmat

Opiskelen

17

7945

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toinenopiskelee

Hei tämä kiinnostaa! Voiko sydänkuuntelu olla ok, puhdas jne ja ultra löytääkin jotain? Ultran mahd löydökset kuuluuko jotenkin sydänkuuntelussa?

• Dilaton

Kyllä voi.
      Dilatoiva ei oireile lainkaan sivuäänellä, siksi koko kuuntelun otto onkin dogeilla shaissea.
      Sivuääni voi olla jopa ns virtausääni, eli on niin vahva sydän, että virtauksesta syntyy kuultava ääni.
      Asia selviää tarkemmin vain ultrassa.

• Opiskelen

Osaatko sanoa miksi koira netin sydän kuunteluun on kohta oireeton? Miksi vain osalla lukee ei/kyllä ja oireeton tms
        Haluaisi ymmärtää näitä kun omaa vie, veisikö ollenkaan kuunteluun edes

• En_ole_robotti2

• Pöhöhöhöh

Kuuntelul EI OLE MITÄÄN VIRKAA jos joku mainostaa " sydän terve " kuuntelun tai muka EPÄ!virallisen ultran perusteel nii voi molemmil pyyhkii persettä. Jos ultra on ok niin varmaa voi laittaa koiranettii? Tai sitten ei syy julkistamattomien ja tutkimattomien on selkee. Kui monel jalostusuroksel / nartun on sydänultra? Kertokaa? Tippuvii niide pentua odotelles. Sääli khyl.

• Opiskelen

Onko sydän sairaudet mielestänne oikeasti ongelma jo dogeilla?

• Silsaavarpaissa

Varpaankynnen asennotkin on ongelma, jos on " väärä" koira, omistaja tai kasvattaja :)

• Sarahtakkinen

Hei ihmiset. Kun puhutte täällä minun koirasta, niin myös minuun voi olla yhteydessä.
      Hän on täysin kotikoira siihen saakka kun ultrataan.
      Sekä sivuääni todettiin kun koiralla oli raju tulehdus eli voi myös olla tulehduksesta aiheutuvaa.
      Ålkää spekuloiko turhaan.

• Montatilttiä

Seli seli, pahasti sydänvikaisilla linjoilla kun aloittaa "kasvatuksen" ei voi muuta odottaa!

• Sarahtakkinen

Mä en selittele ja seison omien sanojen takana.
        Se että mistä sydänääni 1 kuuluu on vaikea todeta kun ei ole ultrattu.
        Jos minulle Seppo lamperg sanoi että voi olla tulehduksesta johtuvaa niin näin uskon kun toisin todistetaan.
        Ja kyllä olen ollut tietoinen että suvussa on sydänvikaa, kasvattajakin on ihan rehellisesti kertonut mitä vaivoja saattaa tulla.

• AvoinDCMjakakkosensivuÄ

Miksi linkki poistettiin täst sydänvikaisesta sinisest nartusta? Pentuja tulossa sillä! Eikä saa keskustella? Tottakai rodun pennutus kiinnostaa, pitäisiki kiinnostaa!Hyi teitä Iloinen ja rakkimainen! Tuohon vastattiin HETI että ei se oo sydänvika ku ei lue siellä listassa että olis sydänvika. Avoin DCM ja 2 sivuääni ei riitä? Kysyn miksi sitten nuo viestit poistettiin?

• Mikäkoira

Kuka? Linkki? Mikä poistui?

• Someritari

Ehkä jos pyytäisit koiran omistajalta raportin nähtäväksi menisi sinullakin jauhot suuhun. Koira on täysin terve ja sydänspesialisti suositteli jalostukseen. Tästäkin mustaa valkoisella. Iik ja kääk, kasvottomina aiheutetaan paniikkia. Olisiko aika kasvaa aikuiseksi?

• Dhlnl

Ozaenas viimeisin kuollut sydämeen?

• Ozeanas

Minkä ikänen?

• Fjvk

olisi kohta siis

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1567
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      12
      1450
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1390
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1250
    5. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      99
      1164
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1150
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      257
      972
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      961
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      925
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      897
    Aihe