Moi!
Missäs päin varkaudessa gayt viettää aikaansa?
Varkauden homoelämä?
39
3035
Vastaukset
- Cocain
on ollu tapana kerääntyä junamuodostelmaan juna-aseman ykkösraiteelle torstaisin klo 23:07
- Cocain
Hanurien soidessa
- Homo
Cocain kirjoitti:
Hanurien soidessa
... noin kirjoittelee kaapissa elävä immeinen (?) Cocain.
Sillä jokaisessa meissä asuu pieni homo! Toiset vaan ei voi hyväksyä tätä tosiasiaa.
Olen homo ja ylpeä siitä! No problem. Terkkui vaan kaikille samoin ajatteleville... - hinurit
Cocain kirjoitti:
Hanurien soidessa
molli tai KOLLI..
- Anonyymi
Homo kirjoitti:
... noin kirjoittelee kaapissa elävä immeinen (?) Cocain.
Sillä jokaisessa meissä asuu pieni homo! Toiset vaan ei voi hyväksyä tätä tosiasiaa.
Olen homo ja ylpeä siitä! No problem. Terkkui vaan kaikille samoin ajatteleville...Pitäskö tulla huutaa torille,että iam gay. Kiinnostaako ihmisiä toisten seksuaalisuus niin paljon? Kertooko ihmiset toisilleen miten ja kuinka paljon harrastavat seksiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäskö tulla huutaa torille,että iam gay. Kiinnostaako ihmisiä toisten seksuaalisuus niin paljon? Kertooko ihmiset toisilleen miten ja kuinka paljon harrastavat seksiä?
Itse olen bi.
- tuluppa
Tuollahan niitä näkkyy p-saaren ravintoloissa olevan siinä missä meitä heteroitakin.Eikun meet sinne ja teet tuttavuutta heikäläisten kaa.Cocain,se/ne vittuilee jotka pelkää.Kaikki me ollaan ihmisiä vaikka meillä ei oo samanlaiset mieltymykset asioihin.Vai mitä?!!!
- jeps
on se kumma kun täällä ei meinaa saada mihinkään kysymykseen asiallista vastausta.. kummallista touhua. Varkaudessa ei oo varsinaisia homobaareja, joten joutuu menemään sinne minne kaikki muutkin
- Homo
Tuollahan nuo Hercussa, "Mannisella" ym. hesan rafloissa Varkautelaiset päivystää viikonloppuisin. Ovat vielä osittain kaapissa. Sanonta "kyllä koira koiran tuntee" pitää paikkansa. Itse olen kyllä (aikoinaan) löytänyt kumppanin ravintolasta kuin ravintolasta. Jopa pienemmistäkin paikoista seuraa löytyy ;)
Se on vaan nyt niin ett savolainen on sitoutuvaa tyyppiä; ei juokse sängystä toiseen. Tsemppiä vaan!!!
- perä oottaa...
SIIS kaiki GAYBOJUT.riittulan kiskalle JA heti...mulkkua on tarjalla eestä tai takaa...
Hekuli..16.v.- mopopoika,.,.16.v..
siis gaypojut..moikat..tulen noin 12 minutin päästä..mopolla...KIVAA on tarjolla kuten AINA...jullinen tai karvataton kullinen..
- Kirsi H
Minun poika on homo.
- buhahahahahaha
eikös tämä ..... keke joka kirjoittaa näin 11.... sekavasti ole se suurin homo?
- LÄLÄÖPLÄLSWA
voihan naapun TOMMI... saunaan ja HETI.. sillä mulkerokin on seisovana,,siis HETI..IMUJA..
- Anonyymi
Tarvitset omaa lakia.
- Anonyymi
Käyhän kurkkimassa puurtilassa, josko siellä olisi jossain ranta talossa?
- Anonyymi
Paska haisee joka paikassa joten siinä vastaus.
- Anonyymi
pitääkö kertoa, että vankilassa
- Anonyymi
ÄLKÄÄ NYT TÄMMÖTTIÄ PUHUKO VAAN LAITTAKAA SE MASKI NAAMALLE JA HETI KUN MEETTE ULOS KOTOA!
- Anonyymi
Mie en mittää suojia käytä, paljaalla vetelen.
- Anonyymi
Ja vaipat jalkaan sekä tutti suuhun.
- Anonyymi
Ei Varkaudessa ole homoja. Mutta Kuopiossa niitä riittää.
- Anonyymi
Asiantuntijan kommentti
- Anonyymi
m
nahykalippu - Anonyymi
Hyvä Kokoomus.
- Anonyymi
Ihan kotonaan.
- Anonyymi
Nyyri
- Anonyymi
Nyyrikikija
- Anonyymi
tissari
- Anonyymi
hyi
- Anonyymi
kumisaapas
- Anonyymi
tulukset
- Anonyymi
kehe
- Anonyymi
mustalaisen hytti kun oli hyttinen nimeltään
kun hytti uppos isoukki
hytteineen uppo sotai aikana
laivoineen - Anonyymi
nimi oli enne kun nimeltään olikin hyttinen
- Anonyymi
varmaan tulee siihen saiturin mekan tyhjään kiinteistöön homobaari..
- Anonyymi
sielä seksimies romppainen antaa peräruiskeita
- Anonyymi
vp tissari
- Anonyymi
Joka puolella kaupunkia.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873196
- 883033
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191822- 281722
- 211691
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi331345- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309